Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että mua ärsyttää noi huutismyyjät

Vierailija
21.02.2011 |

Olen maksanut tuotteen, laittanut s-postia ja pari tekstaria mutta mitään ei kuulu. Onko tuote tulossa vai ei?

Toisella tapauksella lukee että kohteita voi kerätä korkeintaan pari viikkoa ja yhd pk:t, huusin häneltä yhden tuotteen, mutta minulla huutoja muissakin kohteissa, joista viimeisin sulkeutuu viikon päästä. Olen laittanut useamman viestin ja kysellyt, että maksetaanko kaikki sitten kerralla vai miten. Ei vastausta.

Miten hemmetin vaikeeta voi olla vastata yhteen viestiin!? Vie korkeintaan sen 30s.

Aaarg.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun avaamaan koneen (en avaa sitä arkisin kotona, koska töistä voin hoitaa kaiken tarpeellisen, mutta en sitä sähköpostia pääse lukemaan), kirjautumaan sähköpostiin. Etsimään sieltä turhat kysymykset (esim. mikä on kengän sisäpohjan mitta, joka lukee kohteessa) ja sitten nämä mihin pitää vastata. Minulla siihen menee ainakin 10min, ja sekin aika olisi pois lapsen vähäisestä ilta ajasta. Hoidan huutonet hommat viikonloppuisin. Tiliä seuraan kohteiden sulkeuduttua viikon ja postitan sen mukaan.

Vierailija
2/4 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran on aikaa myydä siellä, niin täytyy olla aikaa myös vastata kysymyksiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa ja s-postia kerran. Jos myyjällä lukee että odottaa maksua esim. 3 päivää ja sen jälkeen laittaa negan ellei maksua kuulu, niin eikö sillon pitäisi vastailla maksua koskeviin kysymyksiin aikalailla samantien? Jos vielä mainostaa että useamman tuotteen voi kerätä samoilla postareilla, ja tuotteita voi kerätä pari viikkoa.

Miten te tuon ymmärrätte? Että jokainen tuote täytyy maksaa erikseen aina silloin kun ne sulkeutuu ja vasta viimesen kohdalla lisätä postarit?

En tajua. Oon tosin aika uusi huutistelija.

Vierailija
4/4 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan turha mun mielestä vedota siihen, että on niin paljon tuotteita myynnissä ettei kerkeä vastailemaan kaikkiin viesteihin, sillon kannattaisi varmaan myydä vähän vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi