lapsi kiireellisellä sijoituksella lastenkotiin...nyt jo toinen kerta
syynä vanhempi humalassa....saanko enää takaisin?
Kommentit (46)
syynä vanhempi humalassa....saanko enää takaisin?
järjestämään sinulle apua tuolle lipittelyllesi. Kumpi on sinulle tärkeämpää, lapsesi vai juominen? Jos lapsesi, niin menet varmaan mieluusti katkaisuun yms.
Kuinka pahasti olit humalassa? Kuinka usein juot yleensäkin alkoholia? Kuka ilmoituksen teki?
sitten voit toistaa temppusi jotain 17 kertaa ja vähän aina tsemppaat välillä... siinäpä sitten on lapsella perusturvallisuus kunnossa
sitten voit toistaa temppusi jotain 17 kertaa ja vähän aina tsemppaat välillä... siinäpä sitten on lapsella perusturvallisuus kunnossa
Yksi vesiselvä aikuine pitää aina olla lapsen kanssa.
että lapsi on otettu kiireellisesti huostaan kertaluontoisen pikkuhiprakan takia?
ellei jotain muuta häikkää ole ja lasten turvallisuus selvästi vaarannu esim vanhempien riitely tai että kaikki asunnossa olevat aikuiset ole ihan pönttö seis
ei saa ottaa alkoholia?????
Niin ei tietenkää saa!!! Ainakaan mitää kännejä juoda, hyvänen aika! Olen minäkin joskus saattanut saunasiiderin ottaa. Mutta ei tulisi mieleenkään alkaa ryyppäämään jos olen lapseni kanssa!!
ei ainakaan jos pieniä lapsia/vauvoja. ei siis humaltumiseen saakka (viinilasi illallisella tai saunaolut on sitten mun mielestä jokaisen omassa harkinnassa ja ok). lapselle PITÄÄ TARJOTA selvä lapsuus!
Naapuri soittanut? Naapurihan ei tiedä sinun juomisestasi, ellei teillä tapahdu jotain muutakin. Meteliä, tappelua, lapsen itkua, humalaisten örinää? Lastensuojelu tulee paikalle ja toteaa lapsen olevan vaarassa, miksikähän? Sinä vaan istut ja nautit punaviiniä lasillisen? Mietipä nyt itse mitä oikeen tapahtui. Ja miksi se on tapahtunut jo kaksi kertaa?
lapsen kanssa olijan täytyy olla vesiselvä. ja kaikenlaiset juominkibileet ovat oikeesti kiellettyjä lapsen ollessa kotona!
Lastensuojelu törmäsi sisään ikkunoista kommandopipoissa kun ap oli juuri lipittämässä ainoaiksi jäävää punaviinilasiaan.
ei ainakaan jos pieniä lapsia/vauvoja. ei siis humaltumiseen saakka (viinilasi illallisella tai saunaolut on sitten mun mielestä jokaisen omassa harkinnassa ja ok). lapselle PITÄÄ TARJOTA selvä lapsuus!
Täysin samaa mieltä!!
meteliä tms ei ole ollut. Tässä sitä nyt ihmetellään että miksi näin kävi kuinka monelta muulta ystäväperheestäni tällä perusteella saa lapsen hakea pois!
Oliko paikalla sinun ja lapsen lisäksi muita, vai oliko ilmoittaja naapuri? Miten ihmeessä hän sai selville, että teillä ylipäätään oli joku juonut vähän, jos sen saunasiiderin tms. lisäksi ei mitään tapahtunut? Jokin tässä nyt ei täsmää...
Luulisi, erttä jo yhdestä kerrasta olisi oppinut, mutta ei...