Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tehdä reklamaatio ja minne? Ostin lapselle McKinleyn

Vierailija
21.02.2011 |

talvikengät uuden vuoden aikaan ja pari viikkoa sitten niistä on alkanut irtoilemaan metalliosa, mikä pitää tarranauhaa kiinni. Itse olen pitänyt kys. tuotemerkkiä hyvänä, mutta pitäisi kai kenkien kestää kauemmin kuin 1,5kk. Valitanko Intersportiin vai suoraan McKinleylle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai kannattaa! Tee se suoraan McKinleylle!

Vierailija
2/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita ensin sinne Intersportiin, kyllä ne sieltä sanoo, jos asia ei niille kuulu ja käskee sit ottamaan yhteyttä McKinleylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

McKinleylle. Monta kertaa valmistajat haluavat käsitellä suoraan nämä asiat. Mistä sen varmaksi tietää, että tieto viasta menee tehtaalle asti jos myyjäliikkeeseen vain valitat.

Minä ainakin valitan aika valmistajalle/maahantuojalle, ei se myyjäliikkeen vika ole jos tuote on viallinen.

Vierailija
4/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

intersporiin reklamointikin, mistä olet kegät ostanut. itsellä on McKinleyn vaatteita, ja ne ovat olleet todella hyvi jo monta vuotta. Ainahan sinne mahtuu joukkoon viallisiakin.

Vierailija
5/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina velvollisuus korjata tai vaihtaa tuote uuteen, mikäli heidän myymässään tuotteessa on virhe. eivät voi vaatia ottamaan yhteyttää valmistajaan, ellei sitten vaikkapa takuuaika ole jo umpeutunut.