Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ottaa päähän että (sairaankuljetusasiaa)

Vierailija
20.02.2011 |

amk-tutkinnolla(kaksoistutkinto eh-sh kesto 4 v.)hoitotason vaativassa sairaankuljetuksessa saa pienempää palkkaa kuin esim. lähihoitaja vaikka vuodeosastolla tai kotihoidossa.

Mua ottaa päähän ettei saa edes sitä sh:n palkkaa vaikka tekee vielä vaativampia hoitotoimenpiteitä itsenäisesti kun yksikään hoitaja sairaalassa.

Mua ottaa päähän että ssk (=sairaankuljetusliitto) mainostaa nettisivuillaan että 36 % heidän hlökunnasta on sairaanhoitajia tai erikoissairaanhoitajia.. miksi, oi miksi eivät maksa meille sitten sitä sairaanhoitajan palkkaa kun sitä meidän koulutusta kuitenkin meriittinä käytetään?????

Joo joo, turhaa mutinaa, tykkään haasteellisesta ja vaativasta työstäni. Taloudellisesti vaan taitaa kohta olla parempi siirtyä palvelutaloon hoitajaksi..

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kyllä pidä paikkaansa! Kyllä elvytys aloitetaan heti aivan oman hlökunnan voimin ja aivan itse, tehdään elvytyshäly ja paikalle tulevat vain ja ainoastaan oma sissari + ane. Pt tilan vaakaannuttua lähdetään siirtämään joko tvolle tai ccu.n potilasta, ellei pt menehdy elvytystoimepiteistä huolimatta osastolla. Pitkäaikais osastoilla perussairaanhoidon puolella voi olla eri mutta kyllä näin vuodeosastoilla( erikoissairaanhoito, jonka käsityksen sain käyttämästäsi vuodeosdasto nimikkeestä)  toimitaan, vuodeosastoilla on aina (  oli sitten sisätauti tai kirranpuolen)  olemassa elvytyskärryt ja  valmius toimia, johan osasto on täynnä sairaanhoitajia!

Vierailija
42/42 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako täällä valitat. Eikö se ole kutsumusammatti kun lanssissa olet. Tyydy siihen mitä saat ja opi elämään tulojesi mukaan. Vittuako tarvii aina joka saakelin uusinta ostaa ja vielä osarilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla