VillaLyhty vaiko Naperotori
Ajattelin piipahtaa tänään jommassa kummassa, pienille lapsille jos vaatetta löytäisi.. Kumpaa suosittelette?
Kommentit (6)
Onko se kooltaan millainen? Olen siis vain tuolla villa lyhdyssä aikaisemminkin käynyt.
sunnuntaisin suljettu, joten ei sinne :D
Itse olen löytänyt sieltä todella paljon lasten vaatteita ja edullisin hinnoin (suurin osa vaatteista ollut 0,5-2e, muutamat paremmat max 4e)
Anteeksi, en tajunut ollenkaan että voisi olla kiinni :D. Sunnuntaisin, kun yleensä kirpit ovat auki...mut joo Oliver on ihan ok myös. Mut tuo Bella casa on minusta ihanan idyllinen ja todella mukava kirpparin pitäjä :). Pieni on, joten vaunujen kanssa on hankalaa. Itse kävin ihan vauvan kanssa niin, että jätin kopan niin että vauva näki minut ja kiersin itsekseni :).
Mutta asun täällä espoon ikean lähellä enkä taida ihan sinne asti lähteä :)
Tiedättekö onko täällä espoossa vastaavia? Akseli nyt on tiedossa, sekin on su kiinni, eikä se miellytä muutenkaan..
Viimeksi tein löytöjä Villa Lyhdyssä, vaikka muuten karsastankin sitä paikkaa törkeän hinnoittelun takia. Naperotorilla on yleensä paljon maltillisemmat hinnat, mutta tarjonta taas huonompaa :/. Valitse siitä nyt sitten :). Entä Bella Casa Tuusulassa?