Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ne kuitenkin yhdessä? Martinan aamulla päivitetty blogin alkua....

Vierailija
19.02.2011 |

Aurinkoa , aurinkoa ja ihanat Miss Helsinki 2011 finalistit tutustumassa kauneuskirurgiaan

Posted on 19/02/2011 by lide

Ihana aurinkoinen lauantai päivä. Nukuttiin viime yönä kaikki univelat pois ja aamulla herättiin koko perheen voimin ulkoilemaan ja salille.

Pian minun äiti tulee meille ja mulla alkaakin matka kohti Kalajokea missä olemme Dazzlareitten kanssa tänään esiintymässä. Vanha tuttu Dyyni jossa on aika meno katossa Kivaa!

Koko perhe-kohta pisti silmään. koko perhe = Martina+Esko+lapsi!?

Koko ero suurta kusetusta!?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on koko ajan ollut pelkkä kupla että saavat julkisuutta uudelle sarjalleen...

Vierailija
2/5 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ero suurta kusetusta!?

Johan ne molemmat ovat "kaivanneet" toisiaan julkisesti ja eipä ollut tästä erosta kaivattua nostetta Martinan uralle. Jospa ne laittaa sitten toivoa yhteenpaluun "positiivisemmalle" julkisuudelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit laittanut loputkin blogista, josta olisi selvinnyt, etteivät ole palaamassa yhteen.

Vierailija
4/5 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellis blogissa minua taidettiin hiukan ymmärtää väärin…? En siis haikaile Eskoa takaisin vaan olin hetkellisesti surullinen koko tähän tilanteeseen koska olen tavallaan pettänyt lupaukseni Victorialle eheästä perheestä. Eihän neiti vielä mitään ymmärrä mutta silti pettymys itseäni kohtaan on aika kova…. tosin itse et tämän kaltaisia tilanteita pysty hallitsemaan ja päättämään mihin suuntaan ne menee. Katselin meidän yhteisiä video pätkiä Kolumbiasta ja raskaus ajoilta niin tunteeton otus olisin jos näitä fiiliksiä en läpi kävisi, vai? Toivon kovasti että Eskon kanssa voitaisiin tulla hyvin toimeen ja molemmin puolinen kunnioitus olisi vielä olemassa jossain :)

Jos on julkisuustemppu niin mikäs sen Martinan uuden miehen osuus on siinä? Ne on kuitenkin nähty yhdessä monessa paikkaa, pussailemassa yms. Palkattu näyttelija ehkä?haha :D

Vierailija
5/5 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kun uusi sarja alkaa/pyörii. Ja entistä rakastuneempina. Saadaan sitten uusi tuotantokausi tästä heidän eronsa selvittelystä yms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi