Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en kestä, mun pitää lähteä tonne kylmään!

Vierailija
18.02.2011 |

Hyihyihyi!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aurinko paistaa ja on tyyntä. Ihan huippuhyvä ilma! Kävelin just tunnin.

Vierailija
2/19 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sisällä ja palelen jo valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä kylmä.

asenneongelma.

Vierailija
4/19 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä kylmä.

asenneongelma.

Ehkä mä sitten en palele!

Kuinka kauna pitää odottaa asenneongelmaisen että lämpiää?

Vierailija
5/19 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä kylmä.

asenneongelma.

Ehkä mä sitten en palele!

Kuinka kauna pitää odottaa asenneongelmaisen että lämpiää?

Laita kiltisti toppahaalari päälle äläkä vikise.

Vierailija
6/19 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä enemmän pitää pukea päälle. Siten ei tarvi palella.

Tietysti pitää osata vähän valita vaatteista ne lämpimimmät. Pitsipaita keinokuitutopin päällä ei paljon lämmitä. Mutta kun laittaa ihan reilua kerrastoa, villapaitaa, -sukkaa, -säärystintä, -kauluria, ym, niin johan alkaa tarkenemaan. Ja ulos toppahousut ja untuvatakki, karvahattu ja kunnon huopikkaat. Käsiin rukkaset ja alle lapaset.

Vielä jos palelee, niin lisää kerroksia vaan. Tänään on ollut ihan tyyni päivä, joten kylmältä on ollut helppo suojautua.

Vierailija
7/19 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toppatakit ei oikeesti voi enää lämmittää. Välillä on pakko laittaa rahaa uusiin toppiksiin, jos haluaa pysyä lämpimänä.

Vierailija
8/19 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja mulla on kyllä ihan lämpimästi päällä. On untuvatakkia ja monta kerrosta vaatetta. Silti paleltaa.

Paleltaa ja ulkona on kylmä! Mun autollakin on asennevamma, sekin on ihan jäässä. Lämpötolpista on turha kenenkään tulla selittämään mitään koska autoni asennevammoineen seisoo firman pihassa missä ei lämpätolppia ole!

Vierailija
9/19 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut laita mitään toppahaalaria.

No niin, et edes halua yrittää pukeutua kunnolla. Siis selvä asenneongelma.

Vierailija
10/19 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et suostu niin väitän että sulla on asenneongelma.

Mä en todellakaan osta toppahaalaria. Ensinnäkin lämpimästi voi pukeutua vaikka ei pukeutuisi toppahaalariin ja toisekseen olen raskaana kuudennella kuulla ja maha on iso, en tosiaan osta toppahaalaaria parin viikon takia joka sitten jää isoksi.

Siinä sulle vähän asennevammaa ja ulkona on edelleen kylmä ja sisälläkin on kylmä, mua paleltaa!

Mut nyt pitää lähteä tonne perkeleen pakkaseen!

Vierailija
11/19 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et suostu niin väitän että sulla on asenneongelma.

Mä en todellakaan osta toppahaalaria. Ensinnäkin lämpimästi voi pukeutua vaikka ei pukeutuisi toppahaalariin ja toisekseen olen raskaana kuudennella kuulla ja maha on iso, en tosiaan osta toppahaalaaria parin viikon takia joka sitten jää isoksi.

Siinä sulle vähän asennevammaa ja ulkona on edelleen kylmä ja sisälläkin on kylmä, mua paleltaa!

Mut nyt pitää lähteä tonne perkeleen pakkaseen!

Ai sä oletkin aikuinen! Oletin, että ei kylmyydestä kitise kuin max 10 vuotiaat... :)

Vierailija
12/19 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toppatakit ei oikeesti voi enää lämmittää. Välillä on pakko laittaa rahaa uusiin toppiksiin, jos haluaa pysyä lämpimänä.

Alla ohut puuvillapaita ja ohut villatakki.

Vierailija
13/19 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laskettu aika kuukauden päästä, mutta ei ole toppahousut ongelmana. Hyvin ne mahtuu päälle, kun jättää vetoketjun auki. Enhän mä lantiosta ole suurempi, vatsasta vain.

Ei sun toki tarvi pukeutua asianmukaisesti, jos et halua. Mutta älä sitten myöskään valita ja kiroile täällä, kun vika on ihan itsessäsi.

Vierailija
14/19 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mammoille ihan uskomatonta että joku voi palella kun itsellä on lämmin!

Vierailija
15/19 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten toiveita olisi, että parin tunnin päästä pystyisi vauvan kanssa lähtemään liikenteeseen. Kauppareissu olisi pakko tehdä... Itse tietenkin voisi jo nyt mennä, mutta vauvan kanssa pitää vielä vähän odotella :)

Vierailija
16/19 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mammoille ihan uskomatonta että joku voi palella kun itsellä on lämmin!

Kyllä muakin palelisi, jos en suostuisi pukemaan toppaa päälle. Ja koska en halua palella, niin puen kunnolla. Samaa suositeltiin ap:llekin, mutta kun hän ei huoli pukeutua kunnolla, niin ei kyllä silloin pitäisi huolia valittaakaan.

Vierailija
17/19 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäätyy aina, muuten on ihan lämmin.

Vierailija
18/19 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin palelisi, jos en suostuisi pukemaan toppaa päälle. Ja koska en halua palella, niin puen kunnolla. Samaa suositeltiin ap:llekin, mutta kun hän ei huoli pukeutua kunnolla, niin ei kyllä silloin pitäisi huolia valittaakaan.

Vierailija
19/19 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin siis lähteä juoksulenkille!