Mistä sais tietää onko jotain tiettyä auto-onnettomuutta tapahtunut vai onko keksitty?
tiedossani on vain että oletettu onnettomuus olisi tapahtunut turussa (tai jossain lähellä, mahd raisiossa) ja että ajankohta oli kesäkuun loppu 2007. Kaksi hlöautoa, toisen kuski juopunut, selvinnyt, toisen auton kuski, n 40v nainen kuollut. Irtoaakohan noilla tiedoilla mistään mitään? Yritin googlailla mutta en löytänyt.
Ongelma on se kun en tiedä varmaksi onko tällästä tapahtunutkaan, mulle on vaan väitetty näin. En ole varma uhrin nimestäkään (tutun tutun tuttu...).
Kommentit (14)
kolarit yms. eivät päädy uutisiin, oli miten vakava tahansa. sen takia ei välttämättä netistä löydy tietoa
ja miksi tongit asioita jotka eitodellaka sulle kuulu jos muka tutun tutun tuttu?
Kyllä sitä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista ilman että tapahtuneet päätyisivät otsikoihin/muun kansan tietoon mitenkään.
Nim. Tiedän kyllä mitä henkilöX:lle tapahtui viimesyksynä....
löytyykö osoitteesta: tilannehuone.fi
Ihmettelijöille.
Eräs henkilö,ilmeisesti mieleltään vinksallaan, on väittänyt että hänen exälleen olisi käynyt noin. Tämä henkilö on kuitenkin valehdellut mm että hänellä on kaksi lasta (totuudesta ei kukaan tunnu olevan varma), nyt yhtäkkiä väittää että kyseiset lapset eivät olekaan hänen. Ja paljon paljon muuta, on puhunut olleensa vuosina xx-yy henkilön B kanssa jossain ja yksityiskohtaisesti kertonut mitä on siellä tehnyt, vuosia myöhemmin paljastanut ettei ko ihmistä ole ollut olemassakaan ym ym.
En halua kuitenkaan kertoa miten läheinen ihminen itse olen tässä tilanteessa.
Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille. Jos jollakin on vielä ideoita niin otan kiitollisena vastaan.
Ap
valehtelija vai ei? Kovasti tämä perusteella vaikuttaa kyllä patologiselta valehtelijalta:
Ihmettelijöille.
Eräs henkilö,ilmeisesti mieleltään vinksallaan, on väittänyt että hänen exälleen olisi käynyt noin. Tämä henkilö on kuitenkin valehdellut mm että hänellä on kaksi lasta (totuudesta ei kukaan tunnu olevan varma), nyt yhtäkkiä väittää että kyseiset lapset eivät olekaan hänen. Ja paljon paljon muuta, on puhunut olleensa vuosina xx-yy henkilön B kanssa jossain ja yksityiskohtaisesti kertonut mitä on siellä tehnyt, vuosia myöhemmin paljastanut ettei ko ihmistä ole ollut olemassakaan ym ym.
En halua kuitenkaan kertoa miten läheinen ihminen itse olen tässä tilanteessa.
Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille. Jos jollakin on vielä ideoita niin otan kiitollisena vastaan.
Ap
Ap täällä.
Kiitos vielä vastanneille. Asia selvitetty. Eilinen MeNaiset (jutullaan patologisesta valehtelijasta)sai minut ottamaan vihdoin selville asioiden todellisen laidan. Soittelin muutaman puhelun ja pengoin kaikki mahdolliset sivustot, ja kärsivällisellä jankkaamisella sain puserrettua totuuden irti. Olen sokeasti kieltänyt selvät merkit.
Eli aloituksessa kertomani asiat ovat olleet valhetta, joka ikinen sana. Ja kaikki muukin mitä ko ihminen on kertonut.
annat yhden hyvän syyn (oma uteliaisuutesi ei riitä), miksi sinun pitäisi tonkia tuot asiaa, niin annan vinkin mistä tietoa luultavimmin löytyy.
Asiahan ei sinulle kuulu. Syy on erittäin henkilökohtainen ja arka.
Olisiko jollakulla ystävällisesti antaa tietoa?
Ap
Turun Sanomien arkistosta voisi löytyä aiheesta kertova uutinen:
http://www.ts.fi/arkisto/haku.aspx
kiitos sulle linkistä. En ainakaan vielä löytänyt tuoltakaan. Kyllähän luulisi että olisi lehdessä ollut, kun on ollut kuolonuhri? Näytti tuolla olevan "lievempiäkin" uutisia...?
Voisikohan jostain kysyä, poliisilta vaikka? Kertookohan ne tuollaisia asioita?
Anteeksi, olen varmaan vähän uuno ja hieman shokissa.
Up