mikä paras haalari kevääseen?
reimatec, remu, lassien suprafill vai mitä suosittelet ja olet hyväksi/ huonoksi todennut??
Itse olen pian ostamassa 1,5 v. joten maassa oloa paljon :)
Kommentit (14)
varsinkaan keväällä. Ne hiostavat pahasti ja ovat epämukavat päällä.
laitetaan vaikka reimatecit vettä pitäisivätkin. Kait siellä on myös kokemusta kuluneista ei-vettäpitävistä.
Kevään sitruunankeltainen-beige oli aika ihana väriltään :)
taitaa olla hieman edullisempikin... tästä +++
mutta paljon parempi..hengittävyys,vesipilari ym.
mahdollisimman halvan, vedenpitävän.
esim. Jonathan.
ja lisäksi kurahaalarin kurakeleille ! (esim. ellos, ticket, ja nykyään myös jonathan)
vaikka päiväkodissa ei siitä aina tykätä kun ei saa kuulema kuivattaa muiden kanssa :/
suosittelen myös. Ja nää uudet saa laittaa kuivauskaappiinkin. Lassiesta merkkinä on maku mennyt, kyseiset haalarit ei mahdu meidän lasten päälle (haara-olka väli niin lyhyt, että munat menee pojilla solmuun) ja erehdyttiin ostaan tammikuussa lassien talvikengät pienten tilalle 1v8kk ikäiselle, kuukausi käytetty ja niistä on tarrat lähes katki :( Isoveljensä reiman kengät on ihan ehjät vaikka lokakuusta asti olleet käytössä, ja vielä kovemmassa käytössä.
Ticketistä vielä parempi kokemus kulutuksenkestävyydestään.
Vk-haalareita ei taida Reimateciltä saada niitä + -malleja?
Meillä yksi Reimatec+ -talvihaalari, ihan loistava!
Kotihoitoon ostaisin vettä pitävän haalarin, joka miellyttää silmää ja sopii lapsellesi mittasuhteiltaan. Hauska on, että joku sanoi, että Lassie ei riittänyt selkämitasta, sillä taas pitkäselkäisin haalari, jonka minä olen löytänyt oli Lassitecin vauvamallinen haalari. Itse ostaisin varmaan kauneimman näistä: Jonathan, Travalle Remu, Polarn o Pyret, Reimatec (näissä tosin tosi paksu vuori, joten ei mene kesällä vesisateella), Lassietec tai Lassie G-tech. Jos taas lapsi on päiväkodissa, niin siellä laittavat aina kurikset ulos päälle, joten sinne joku notkea perushaalari on paras, ehkä vaikka Lassien Supratech tai Seppälän haalari.
Itse en ole pitänyt Ticketin välikausihaalareiden laadusta.
lassietec, g-tech, supratech, suprafill jne. ihan sekaisin mikä on millainen :)
Pisteet täältäkin reimatecille!!
eräs ystävä on erittäin tykästynyt niihin ja kehuu maasta taivaisiin :)
Reimatecit, ticket to heaven, lenne - kaikki ylihinnoiteltuja koska märillä ilmoilla kurahousut pitävät kuitenkin paremmin sisävaatteet kuivina!!