Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ajattelet homo- tai lesboparin kulkemassa kirkon alttarille vihittäväksi

Vierailija
17.02.2011 |

millainen olo tulee?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herätä mtn tunteita. Ei haittaa mua.

Vierailija
2/20 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en usko Jumalaan, mutta jos joku haluaa kirkkohäät niin enpä ole sitä vastaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti olisivat ystäviäni, jotka kutsuneet juhliinsa.

En ole pappi joten en työn puolesta näkisi ja en muutenkaan, jos ei olisi ystävänä tämmöisiä ihmisiä.

Vierailija
4/20 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matteus 5:

"13 "Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa.

14 "Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella.

15 Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville. "

Jokainen tulkitkoon tätä niinkuin Henki hänelle tämän avaa.

Vierailija
5/20 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matteus 5:

"13 "Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa.

14 "Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella.

15 Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville. "

Jokainen tulkitkoon tätä niinkuin Henki hänelle tämän avaa.

Vierailija
6/20 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun toiseen suuntaan kumartaa, niin toiseen pyllistää, siis kirkko. Minusta homoja ei kuulu vihkiä kirkossa, ja varmasti monet eroaa kirkosta jos niin käy.

siviilivihkiminen on tietenkin ok.

Vierailija
7/20 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta voi ihmisiä vihkiä, ei rahapelleilyn ja julkisuuden vuoksi.

Vierailija
8/20 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku homo tai lesbo vielä tämän kaiken haukkumisen ja raamatulla päähän lyönnin jälkeen haluaa kirkkohäät.

Mutta jos kaverini joskus saa ja haluaa kirkkohäät, niin totta kai menen, vaikken kirkkoon kuulukaan. Ja ihan yhtä onnellisena katson kuin heteroparejakin.

Vierailija
9/20 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tunnen hieman vahingoniloa lukiessani tämän jutun

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011021713208020_uu.shtml.

Päivi on muutekin ollut yllättävän hiljaa viime aikoina, ottaen huomioon että vaalit on tulossa. Ehkä se otti onkeensa siitä että sai niskaansa kaikki vitsaukset Egyptin "unelmalomallaan"? Nää, huomenna kuitenkin taas tehdään vaalityötä homojen selkänahasta.

Vierailija
10/20 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten Jumalan asia siunaako, ja uskon kyllä, että vilpittömän sydämen näkee.

Vierailija
11/20 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin muidenkin toisiinsa kiintyneiden ihmisten puolesta.

Mulle ei Henki nyt avannut sitä yhden juttua ollenkaan... vaikka uskovainen olenkin.

Vierailija
12/20 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei näissäkin olisi. En mitään kummempaa. Hienoa jos joskus oikeasti aletaan vihkiä täällä kirkossa homopareja.

Vierailija
13/20 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eipä tule oikein mitään tunteita.

Vierailija
14/20 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa edes toinen kuuluu kirkkoon. Siis ihan heteropareja. Mä en tajua, miksei siitä huudeta enemmän kuin homoparien vihkimisestä??

Vierailija
15/20 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsiin lesbo-parin häihin. Varmasti olen todella onnellinen ja kyynelehdin kun he menevät alttarille vihittäväksi.

Että ihmiset osaavatkin olla ahdasmielisiä!

Vierailija
16/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkko on sotkenut heterot,juopot,huumausaineen käyttäjät, pedofiilit, nyt vielä homot kaikki käy. parasta on jokaisen vielä järjissään olevan jättää marjaterttu ja naispiispa ihan rauhaan ja olla vaan kahden luojansa kanssa ja elää ihan siivosti. kaikki käy kirkolle on korkeat ovet. tervetuloa satuhäät kaikki kirkossa vihityistä eivät saaneet onnea ennen nyt on toisin . kirkkorakennus ei ole jumalan alttari . pyhittykää rauhassa kirkkovihkimisellä ja tulkaa onnelliseksi. onneksi homot ei lisäänny.

Vierailija
17/20 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä varmaan tule oman kirkkoni käytävillä vähään aikaan tapahtumaan. Valtio ja sen lait koskien kansalaisiaan on oma juttunsa, kirkko ja sen usko, oppi ja etiikka omansa, jokainen kirkko siis päättäköön itse ketä vihkii ja miten jos ollenkaan. Itse olen siis katolilainen.

Vierailija
18/20 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa edes toinen kuuluu kirkkoon. Siis ihan heteropareja. Mä en tajua, miksei siitä huudeta enemmän kuin homoparien vihkimisestä??

Ainakin luterilaisissa, katolisissa ja ortodoksissa kirkoissa vihitään, vaikka vain toinen kuuluisi kirkkoon.

Vierailija
19/20 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on komea juhannusaatto, kirkkokäytävä koristeltu koivuilla. kajahtaa kuulan häämarssi, kaksi upeaa morsiuspukuun puettua naista kävelee alttarille. komean puheen ja suvivirren jälkeen taina tahtoo ja tuula tahtoo. hunnut nostetaan ja kaksi kaunista naista suutelee ikionnellisena. mahtava prinsessa ruusunen soi uruilla. nuoripari astelee vieraiden ihastellessa. onni on käsin kosketeltavaa. mukana kirkossa pieni tyttö ja poika, morsiamen lapset.

Vierailija
20/20 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pappeja siunaamassa ostoskeksuksia.

Tulee jotenkin mieleen fariseukset ja rahanvaihtajat...

Tero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän