Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kielilävärin idea?

Vierailija
17.02.2011 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelen alalla jossa lävistykset ei vaan sovi imagoon. Niistä kuitenkin pidän joten mulla on kielilävistys. Toiset sanoo sen olevan seksijuttu mutta ei ole kyllä mulle avautunut mitä iloa siitä sekstaillessa on..ei kuulemma edes tunnu suuseksissä jne.

Miten se on koriste jos se on suussa?

Vierailija
2/9 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtymäriitti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/9 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun se vielä ei ollut erityisen in, siis joskus 90-luvun alussa, en muista. Seksiin ei tosiaan tuonut mitään uutta, korkeintaan visuaalisesti (nuolla tapilla herkkää kohtaa). Se oli vaan joku "oma juttu"; näytän hyvin kiltiltä ja kunnolliselta, se oli joku ekstrakiksi. Ei mikään "hei kelaa mullon tämmönen", jota sitten kieli pitkällään näytellään, mutta semmonen, oma juttu, oma vastarinta. :) Sittenhän ne yleistyivät ja se menetti merkityksensä noin yleismaalimallisesti... :D Mutta mä tykkäsin edelleen. Poistin sen kuitenkin sitten 5 vuotta sitten, aika aikaa kutakin, mutta lämmöllä muistelen sitä aikaa... :)

Ei kai sillä siis sen suurempaa merkitystä ole muille, ehkä kantajalleen.

Vierailija
5/9 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nykyisin kaiketi muoti siinä missä korvakorutkin?!

Vierailija
6/9 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tietenkin evoluution uusin käänne ja ilmentää suhtautumistamme maaorjuuteen, sosiaaliseen mediaan, puutarhatonttuihin ja synteettisiin design-huumeisiin. Silleen sä jotenkin niinkuin tuot esiin sun urbaanin angstin ja samalla kuitenkin huolen napapiirin pohjoispuoleisista aarnimetsistä, ikiroudan alueelta alkunsa saavista tunturipuroista ja Päijänne-tunnelista.

Ja onhan se nyt vitun coolii, kun on hankala syödä.

Tero

Vierailija
7/9 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan se nyt vitun coolii, kun on hankala syödä.

Vierailija
8/9 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin muidenkin lävistyskorujen?

Vierailija
9/9 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelen alalla jossa lävistykset ei vaan sovi imagoon. Niistä kuitenkin pidän joten mulla on kielilävistys. Toiset sanoo sen olevan seksijuttu mutta ei ole kyllä mulle avautunut mitä iloa siitä sekstaillessa on..ei kuulemma edes tunnu suuseksissä jne.