Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Suomessa ollaan niin kuriskammoisia?

Vierailija
17.02.2011 |

Täällä kurikset on joku kammotus, jota ei käytä kuin pienet tarhalaiset pakolla, mutta sitten jossain saksalaisissa kaupoissa niitä näytetään mainostettavan käyttövaatteena vähän isommillekin, esim.

http://www.yatego.com/kerstins-kinnerkram/p,4d3f2e8f661b4,4c7bca0cc2344…

Onko siellä sitten erilainen ulkoilukulttuuri? Vai eikö reimatecit ole vielä ehtineet Saksaan asti? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tosta kuvasta mieleen sellainen reipas partiotyttö, jolle vaatteiden käytännöllisyys on tärkeintä.

Vierailija
2/8 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidäppä itse vanhanaikaisia sadehousuja- takkia ja kumppareita pari kuukautta putkeen, kun käyt kävelyllä, teet puutarhatöitä ja jopa lenkillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa ei taida edes olla sellaisia pitäkestoisia kura- ja loskakelejä kuin Suomessa.

Vierailija
5/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran hyviä ulkoiluvaatteita, ettei kuriksia varmaan erityisesti tarvitse niin paljoa. Mulla ei ole vasta kuin taapero, mutta viime vuonna kuriksia tuli käytettyä kolmesti, vaikka oltiin paljon ulkona. Ei vaan tarvinnut, kun muut ulkoiluvaatteet olivat riittävän suojaaavat.

Vierailija
6/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran hyviä ulkoiluvaatteita, ettei kuriksia varmaan erityisesti tarvitse niin paljoa. Mulla ei ole vasta kuin taapero, mutta viime vuonna kuriksia tuli käytettyä kolmesti, vaikka oltiin paljon ulkona. Ei vaan tarvinnut, kun muut ulkoiluvaatteet olivat riittävän suojaaavat.

Joo, varmaan ihan totta. Mutta ihme, jos nämä modernit vaatteet eivät ole lyöneet läpi Saksassa. Muistan nähneeni kuvia jostain saksalaisesta luontokoulusta tms. ja kyllä niissä näytti vakiovarustus olevan nuo henkselikurikset isommillakin lapsilla.

Vierailija
7/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kura- ja sadevaatteita. Ranskassa ja Italiassa ei käytetä ja lapset ovat sisällä huonolla säällä tai ulkoilevat kauniissa hepeneissään piazzoilla.

Vierailija
8/8 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reimatecien likaantumista ja hajoamista (kun ovat niin kalliitkin!), niin ehkä tällaisten mammojen lapset ovat ihan mielissään, jos saavat vielä erikseen kurikset, joiden kanssa EI tarvitse skitsoilla likaantumista tai hajoamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme