Hei miks Sara La Fountainilla on tankeroenkku?
Katselin sitä Ruokaa Pohjoismaista (whatever) ohjelmaa joku aika sitten ja puhui pelkästään englantia ja se oli samankuuloista kuin minä itse olisin siellä selostanut. Eikös tuo nainen ole kuitenkin puoliksi jenkki tai jotain ja koulunsa käynyt Amerikassa jne? Kauheen huonosti puhui englantia.
Kommentit (7)
"Kokki Sara La Fountainilla on suomalainen äiti ja amerikkalainen isä, joka toimii ravintoloitsijana New Yorkissa. Sara on sekä Suomen että Yhdysvaltojen kansalainen ja hän sukkuloi taajaan Helsingin ja New Yorkin väliä."
Siis sukkuloiko vai ei? Onko tekemisissä isänsä kanssa vai ei?
ja Kimi Räikkönenkin ole sukkuloineet taajaan ulkomailla. Ei se sukkulointi (eikä edes se, että työkielenä on englanti) välttämättä poista tankeroa.
Tapas isänsä vasta aikuisena.Kuuluisa arkkitehti Kosti Kuronen kasvatti Saran omanaan suomessa.Sara otti biologisen isänsä nimen pitkälle aikuisena koska se helpotti asioimista/olemista yms.jenkeissä.
Britit ja Jenkit ovat aivan hullaantuneita suloiseen aksenttiimme. Puhuin vuosikausia perfect British English (natiivit luulivat, että olen Mancunian), kunnes tajusin palata tankeroon. Ja kyllä käy taas puumalla flaksi LOL!
olen siis antanut itseni ymmärtää että on isänsä kanssa ollut lapsesta saakka edes tekemisissä.
ei ole kaksikielinen.Sen biologinen isä on amerikkalainen.Sama suomen peruskoulussa opittu englanti sillä on kuin muillakin.Artikulaatio sillä on suomen kielelläkin tosi epäselvää.Ei se ois välttämättä telkkariin päässy jossei Jokinen ois tuottanut niitä ohjelmia jolla se tuli"kuuluisaksi"
ei ole kaksikielinen.Sen biologinen isä on amerikkalainen.Sama suomen peruskoulussa opittu englanti sillä on kuin muillakin.Artikulaatio sillä on suomen kielelläkin tosi epäselvää.Ei se ois välttämättä telkkariin päässy jossei Jokinen ois tuottanut niitä ohjelmia jolla se tuli"kuuluisaksi"