Olenko paatunut, toisen naisen perhe ja avioliitto ei ole minulle pyhää.
Jos on mahdollisuus saada haluamani mies vaikka yhdeksi yöksi sänkyyni, ei minua kiinnosta se onko mies vapaa vaiko varattu.
Flirttailukin on jännittävämpää varattujen miesten kanssa.
Kommentit (7)
En todellakaan ole kiinnostunut miehen elämästä muuta kuin sen hetken mitä hän on luonani.
avioseksin vähyydestä kärsivästä kiihkeästä miehestä. Tasapeli, vai mitä.
tänä päivänä harvalla on muuta häpyä kuin oma pimpsansa. Ei siinäkään ole mitään ihmeellistä ettei mikään muu kuin oma napa kiinnosta- sekin on ihan peruskamaa tänä päivänä. Jos sulla itselläsi olisi jotain pyhää ja vähän enemmän sielun ja sydämen sivistystä, sua ehkä kiinnostaisi yksi sun toinenkin asia vähän enemmän. Mutta kuten itsekin annat ymmärtää ei o. Edustat ihan puhtaasti tämän päivän itsekeskeistä, arvo-ja tunneköyhää ihmistä. Muitakin vaihtoehtoja on, ihan itse saa valita:)
...ja tuolla toisessa ketjussa olet lihava yh joka haluaa miestä?sinut oli helppo tunnistaa =) hae apua itsellesi!en ymmärrä miksi teet näitä juttuja =) käypä jo nukkuun!TAIVAAN ISÄ AUTTAKOON SUA!
lestadiolaisen kanssa en ole koskaan ollutkaan, hmm...
lestadiolaisen kanssa en ole koskaan ollutkaan, hmm...
ja olen muuten helluntailainen =)alko jo jo mun miestänikin säälittään sun juttus!voi sua!muistathan käyttää kortsua ja käyppä testeissä varmuuden vuoksi!kaikkea hyvää sulle !ps.pikku sivistystason kohotus voisi olla paikallaan ;)
mäkin aion nyt mennä kuselle ja nukkuun!mee sääki =)