Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä ollut ongelmia aleksi13 kanssa?

Vierailija
16.02.2011 |

Itse ostin ensimmäistä kertaa pitkään aikaan sieltä laukun, joka meni ensimmäisellä käyttökerralla hajalle.

Onko teillä O.I.S. -tuotteet kestäneet?

Reklamointi tuntuu toivottomalta. Olen lähettänyt sähköposti ja kahdesti käynyt myymälässä ja silti mitään ei tapahdu. Menee hermot kyseiseen ketjuun!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvikengistä aukesi sauma kuukauden käytön jälkeen ja lähettivät suutarille ja korjattiin.

Vierailija
2/5 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen laukun sinne kuitin kanssa ja pyydät uuden tilalle. se on kuule sun oikeus. ja joo... ois -laukut taitaa olla pääsääntöisesti tekonahkaa, joten aika huonoja ovat mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mentiin lahjakortilla ostamaan sieltä shortseja miehelleni. Oli vähän kiiruskin töihin miehelläni. No, heidän kassakoneensa ei ottanut sitä lahjakorttia syystä tai toisesta, niin sitä ei sitten voinut mukamas mitenkään ohittaa sitä ongelmaa, vaan ne sit vaan sano, että toisena päivänä uudestaan. No ei menty!

Vierailija
4/5 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuittia ei ole tallessa ja siksi lähetin spostia ensin, että onnistuuko palauttaminen ilman kuittia. Vastasivat että onnistuu vie laukku vaan liikkeeseen ja vein laukun, mutta siellä sitten vaativat tiliotetta todisteeksi. Toimitin tiliotteenkin ja nyt oon viikon ootellut joskos asia etenee tai ei etene.

Oli materiaali mitä tahansa, niin kyllä pitäis tuotteen kestää enemmän kuin yhden käyttökerran.

ap

Vierailija
5/5 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esprit-merkkisen sateenvarjon, ja meni heti rikki, kun ekan kerranb käytin. Menin kuitin ja varjon kanssa liikkeeseen, niin ne sanoi mulle, että se on tommonen halpa varjo, että ei se kestä niin hyvin tietenkään. Mitä vit''a? Haluuko ne antaa liikkeestään siis kuvan, että siellä myytävät "halvat" kamat on täyttä paskaa... Noo, kyllä ne sit antoi mulle uuden samanlaisen "paska"varjon.