Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja seksi

Vierailija
16.02.2011 |

Miehellä on biologinen ja psyykkinen, alitajuinen vuosituhansien perimä. Se perimä "käskee" yhtyä mahdollisimman moneen naiseen ja levittää omaa perimää.Nykyisin ehkäistään eikä perimä aina leviä, mutta seksin harrastaminen on kuitenkin jäänyt tarpeelliseksi. Miehelle seksi on vaan seksiä. Siksi naisten ei pitäisi niin kovin hermostua miehensä satunnaisista syrjähypyistä. Ei mies ajattele sitä tunnepuolisesti. Hän vain ikäänkuin nauttii karamellin, kun se on kivaa. Mitä kamalaa siinä nyt on, jos välillä käväisee vieraassa sängyssä? Ja olen itse nainen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi sitä kamalaa, että pettäminen on yleensä myös lupauksen pettämistä omalle puolisolle. Ja kyseessä on yleensä lupaus joka on aika tärkeä sille toiselle.

Minusta ei ole kamalaa, että myös miehiltä odotetaan jonkinnäköistä viettien hillintää ja kykyä ottaa huomioon muutkin asiat kuin oma pippeli. Myös esim. kilpailevien urosten ja vieraiden urosten lapsien eliminoiminen on alkukantainen vietti, mutta sekään ei nykyään ole enää oikein hyväksyttävää. Kun me ei, katsos, asuta enää luolissa.

Vierailija
2/9 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun miehet alkoivat kristinuskon myötä levittää patriarkaalista sanomaa ja maailmanjärjestystä, he itse veivät itseltään mahdollisuuden yhtyä monen naisen kanssa. he kun keksivät hienon keinon alistaa naisia; jokaisella naisella on oltava vain yksi mies ja tämän miehen on oltava jatkuvasti naisen rinnalla, jotta tämä ei pääsisi huitelemaan ympäriinsä. siinäpä sitten oltiin monogaamisia molemmat, sekä naiset että miehet. =DDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen itse totaalisen kyllästynyt karamellin syöntiin hänen kanssaan. Ei vaan ota onkeensa..

Ajattelitko ihan uuden keksinnön tehneesi tällä saralla ja kuvittelet, että ahdamieliset mammat nyt antaa miehensä paneskella missä lystää, kun sinä valaisit asiaa?

Vierailija
4/9 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mammat voisivat tässä asiassa vähän joustaa ja tarkistaa sitä omaa asennettaan. Eihän se pippeli kulu, vaikka siitä välillä toisillekin jakaa.

Vierailija
5/9 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin se eilinen "vaimo ei saa nalkuttaa" Vaimon pitää antaa seksiä niin usein kun mies haluaa" -tyyppi

Vierailija
6/9 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmä muuta voi sanoa.

Vierailija
7/9 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin monesti miettinyt, että siinä missä naiset ovat vuosituhansien aikana kehittyneet eteenpäin, ja ovat oppineet ajattelemaan sen sijaan, että toimisivat vielä alkukantaisten viettien viemänä, miehet taas ovat jääneet sinne apinan tasolle leikkimään kikkelillään.

Vierailija
8/9 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkiähän se miehelle on, eikä puolisoiden pitäisi ottaa niin vakavasti satunnaisia vieraluja toisten naisten luona.

Vierailija
9/9 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostaa todella paljon uskollisuutta, myös omalta osaltaan. Hän ei voi kuvitella suhdetta, jossa ravataan vieraissa, oli siihen lupa tai ei. Meillä on tuttavapiirissä muutama ns. avoimen suhteen edustaja, ja miestä kuulemma ahdistaa ajatuskin.

En tajua niitä, jotka niputtavat koko toisen sukupuolen toimimaan yhden mallin mukaisesti.

Eikö naisenkin vietti sitten olisi lisääntyä ja hoivata et cetera, mutta silti aika moni ei halua lapsia tai hanki niitä määräänsä enempää. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän