Mitä luulette, että mies vastaa, kun kysyn häneltä...
Mies oli tänään murtunut murheeseen ja tirauttanut kyyneleenkin kun hänellä ei ole koskaan omaa aikaa!
Hän ei koskaan ehdi harrastaa mitään omia juttuja kun pitää vain olla lapsenvahtina!
No joo. Niin pitää. Silloin kun minä olen töissä ja tyttö ei ole tarhassa.
Näitä päiviä sattuu kahteen viikkoon tasan 2.
Sellaisia päiviä kun me molemmat olemme vapaalla ja tyttö on tarhassa, on tasan 2.
Sellaisia päiviä kun minä olen töissä ja tyttö tarhassa, on tasan 3.
Sellaisia päiviä kun olemme kaikki kotona, on tasan 3.
Siis miehellä on 5 päivää kahdessa viikossa täysin omaa aikaa kun tyttö on tarhassa!
Mies on siis työttömänä, eikä ehdi mitään...
Aion kohta kysyä, että mitä hän meinaa tehdä nyt seuraavat 3 päivää kun on ihan yksin kotona.
Entä lasketaanko omaksi ajaksi lauantai-ilta kun hän lähtee kaverinsa kanssa katsomaan bändiä?
Ja hänelläkö ei ole omaa aikaa? Entä minulla?
t: marttyyriäiti joka taas(!) tänään rankan fyysisen työpäivän jälkeen teki ruuat, hoiti lapsen ja tiskit, sekä otti vastaan pottuilut kodin sotkuisuudesta ja pyykeistä.
Mies meni päiväunille kun tulin töistä ja hän heräsi Emmerdalen alkuun...
Sanomattakin lienee selvää, että hieman kiehahdin tänään.
Raskaushormonini eivät ainakaan helpota asiaa...
Kommentit (6)
No, sekään ei ainakaan helpota asiaa...
Oikeasti? Siis mies on työttömänä kotona, teidän pieni lapsenne on päivähoidossa, sinä olet raskaana, käyt töissä, elätät perheen ja hoidat kodin. Niinkö?
Ja nyt miestä vielä kaiken lisäksi vähän masentaa.
Hei kuule, oli ihan niin kuin olisin päiväkirjaani lukenut jonkusen vuoden takaa. Lopulta havahduin tajuamaan, että mulla on kaksi ihanaa lasta, en tarvitse miestä kolmanneksi lapseksi.
Ap, potkaise se ukko pihalle. Oikeasti. Kokemuksesta tiedän, että tilanne ei ainakaan parane kun teille syntyy toinen lapsi. Ukkosi on itsekäs paska, joka elää siivelläsi ja imee sinusta viimeisetkin mehut.
terveisin yh äiti, joka elätti luuseria useita vuosia ja on nyt onnellisempi kuin koskaan!
täytyy kuitenkin sanoa, että meillä on ihan omat rahat ja hän pärjää työttömyyskorvauksillaan.
Eli minä en ole elättäjä.
Itseasiassa minä asun miehen siivellä, mutta onko silti pakko kuunnella/kärsiä tuollaista?
t: ap
Tässähän nimenomaan EI tapeltu rahasta, vaan ajasta.
tietysti viikonloput olemme yleensä kaikki paikalla.
Tuossa oli vain laskettu arkipäivät.