Onkohan tolla satuhäät morsiammella
myöhemmin morkkis tosta hääjuhlasta, siis tarkoitan että vanhempana. Nythän ne ovat aika nuoria.
Mä ainakin häpeisin silmät päästäni jos mulla olis ollut tollaset häät :D
Kommentit (13)
mutta valittiko tuo juuri siitä että kun kuudessa tunnissa joutuu siivoamaan 18 karsinaa niin se on niin paljon...???????!! Huhhuh, ei tainnut todellakaan olla tuo hevosenhoitajan ala tuolle tytölle oikea... 18 karsinaan menee pari tuntia.
käsitys muilla on kivoista häistä, mutta minun mielestä ne sulhasen kommentit panemaan menemisestä ym. oli aika mauttomia :(
Ukko näyttää 35 vuotiaalta ja akka 16 vuotiaalta, erikoisen näköinen pari.
että minkä ikäisiä kun nyt vasta äkkäsin tämän. Melkein unohdin kokonaan katsoa, mutta onneks sentään lopun muistin!
mielestä toi tyttö vaikutti siltä kuin mutsinsa olisi käyttänyt vähän liikaa alkoholia odotusaikana... :(
ja sanoiko se kundi tosiaan että mennään panemaan? Tosi tyylikäs päätös häille.
Muuten olivat kyllä ihan symppiksen oloisia ja oli tosi herttaista kun tyttö kertoi sijaisperheestään ja lämpimistä väleistään heidän kanssa.
Sellainen syrjäytymisvaarassa oleva pitkäaikaistyötön. Toivottavasti eivät ihan heti saa sijaislapsia.
niin miten ne selviää niiden sijaislasten hoidosta?
Sulhasen "mennään panemaan"-kommentti oli tosi kamala. En haluaisi sellaista kuulla kenenkään häissä.
netistä kuvia ja tosiaan vaikuttaa siltä että sillä tytöllä oli fas-oireyhtymä.
työt ja hääjärjestelyt samaan aikaan!!?
tuollainen pari ei välttämättä sovi sijaisperheeksi. Ainakin tulis kasvaa henkisesti sellaiset kymmenen vuotta.
No sitten saa aika monet morsiamet hävetä. Ihan perussöpöt häät.