Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeuksia dermosil tuotteista?onko

Vierailija
15.02.2011 |

DERMOSIL® LAATU

Dermoshop on suomalainen yritys, joka suunnittelee ja myy Dermosil® ihonhoitotuotteita. Yritys on toiminut jo vuodesta 1988 lähtien. Dermoshopin laajaan tuotevalikoimaan kuuluu useita hajustamattomia ihonhoitotuotteita, joille Allergia- ja Astmaliitto on myöntänyt allergiatunnuksen käyttöoikeuden.

Parasta ennen merkintä

Tuote säilyy avaamattomana ja oikein säilytettynä parasta ennen -päivämäärään saakka. Avattuna ihonhoitovoide säilyy hyvänä yleensä noin kuusi kuukautta ellei tuotteessa ole toisin mainittu.

Esim. tarkoittaa, että säilyvyys on 8 kuukautta tuotteen avaamisesta.

Tuotteiden testaus

Dermosil® -tuotteita tai ainesosia ei testata eläimillä. Dermosil® -tuotteet testataan dermatologisesti ihmisillä. Dermosil® -tuotteet ovat laadukkaita, korkealaatuisista raaka-aineista valmistettuja, turvallisia ihonhoitotuotteita ja erikoistuotteita. Tuotteilla on täysi tuotetakuu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tilannut psriin kertaan ja ollut tyytyväinen..ainakin se keittiökäsivoide tai mikälie oli toimivaa....

Vierailija
2/8 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja löytyy lähes joka makuun, suosittelen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo vuosia

Vierailija
4/8 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsivoide on ihan yhtä tyhjän kanssa, keittiösaippua on hyvä.

Vierailija
5/8 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiösaippua on ihan kunkku :)

Vierailija
7/8 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DERMOSIL® LAATU

Dermoshop on suomalainen yritys, joka suunnittelee ja myy Dermosil® ihonhoitotuotteita. Yritys on toiminut jo vuodesta ...

......

Tämä taisi olla myyjän puheenvuoro...

Itsellä käytössä ollut Dermosil Challenger (Man deo roll-on) aiheutti ikävän ja laajan ihoreaktion sekä kovan kutinan.

Yksilöitä ollaan joten kokelkaa varovasti...

Vierailija
8/8 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt jo vuosia. Kivoja rasvoja ja pesuaineita. Luomiväreistä olen tykännyt myös. Levittyy hyvin ja hintaansa nähden pigmenttiä on kivasti. Toki vaihtelua tuotteiden välillä, mutta kaiken kaikkiaan ihan jees.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän