Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

herkälle sekaiholle tuotteet

Vierailija
15.02.2011 |

Osaisikohan joku antaa vinkkejä hyvistä ihonhoitotuotteista. Olen yli 30v. ja mulla on sekaiho, joka on herkkä ja hyvin pintakuiva, punoittaa ja jonkin verran mustapäitä ja näppyjä on t-alueella. Alan tuskastua, kun en löydä iholleni sopivia tuotteita, olen kokeillut esim. Erisania ja Lumenea mutta kaikki tuntuu kuivattavan liikaa...Nyt mulla on käytössä Korresin tuotteet; white tea cleansing gel, jugurttivoide, pomegranate cleansing scrub and mask ja nämäkin tuntuu iholle liian kuivattavilta. Moni on näitä kehunut, mutta meniköhän tämäkin valinta mettään.

Mulla on myös herkkä päänahka, jossa on lievää psoria ja seborrea on todettu, ja nyt Korresin tuotteista on tullut punaisia kuivia laikkuja ohimoille. Pesen hiukset Bonacuren sensitive smoothie shampoolla ja saman sarjan hoitoainetta käytän, kerran viikossa käytän System 4 oil curea. Nämä tuotteet ovat olleet hiuksille hyviä.

Jos jollakin olisi vinkkejä tai omia kokemuksia ihotyypilleni hyvistä tuotteista, niin otan mielelläni vastaan. Ja plussaa ois, jos tuotteet eivät olisi kovin hintavia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja Entrichin tuotteita

Vierailija
2/8 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilannut dermoshopista tuotteita, erittäin laadukkaita. Googleta, meillä perusterveydenhuollossa suositeltu sarja allergisille ja kukkaroystävällinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda hiustenhoitotuotteet hajusteettomiin tai muuten testattuihin, ettei kuivuutta aiheuta hajusteet tms. Mut ehkä voisit kokeilla myös tätä hiusnaamiota, jota voi käyttää pikahoitona tai hauteena. Huuhdellaan pois, ei jätä öljyiseksi vaikka nimi on 'Oil'. Suht edullinen kun ottaa huomioon, että sitä käytetään hyvin vähän kerrallaan ja tuo pakkaus kestää kauan.

http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=…

Ehkä sieltä apteekista löytyisi myös kasvojen hoitoon tuotteita. Monet niistä on edullisiakin.

Vierailija
4/8 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hajusteettomia, ja ihan oikein valittuja. Itse käytän dermalogican tuotteita, mutta ne eivät ole kyllä halvimmasta päästä. Tosin itse en sieltäkään voi käyttää juuri niitä herkälle iholle tarkoitettuja tuotteita kuitinan takia..

Vierailija
5/8 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustuotteet ovat hajusteettomia ja niissä ei ole silikonia, ovat kyllä sopineet mulle. En käytä kuin hajusteetonta muotovaahtoa hiuksiin. Mikä ois dermosilin tuotteissa hyvä kasvojen puhdistusaine ja kosteusvoide?

ap

Vierailija
6/8 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihana! Sitä on kevyempää, jota käytän päivällä ja kesäisin, ja rasvaisempaa, jota käytän yövoiteena ja talvella joskus päivälläkin. Ihoni punottaa ja menee näppylöille mistä vaan, minkä aina muistan, jos kokeilen jotain muuta tuotetta. Noissa ei ole aurinkosuojaa, joten kesällä käytän saman sarjan Avenea ongelmitta, mutta se ei tunnu yhtä ihanalta kuin tuo recovery.

Vierailija
7/8 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se aurinkosuojallinen voide on Hydrance Optimale nimeltään.

Vierailija
8/8 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä vesi eikä mitään rasvoja ym. Jos jotain rasvaa, niin apteekin perusvoiteita, niitä kevyitä geelimäisiä. Itellä oli sama ongelma ja sit lopetinki kokonaan kaiken kosmetiikan ni johan parani ja tasapainottu iho! Meni kyllä vähän aikaa. En pese ku pelkällä vedellä, mitään rasvoja kasvoihin en käytä. Oon 29v ja aina aiemmin käyttäny ties mitä kosmetiikkaa löytämättä itselle sopivaa. Ja kuiva/herkkä sekaiho mullaki. Ainii..en myöskään meikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme