Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies tilaa itselleen vaimon Thaimaasta?

Vierailija
15.02.2011 |

Siis treffi-palstan kautta. Lähettelevät toisilleen sähköpostia, juttelevat puhelimessa ja parin kuukauden jälkeen maksaa naiselle lentoliput Suomeen ja ottaa hänet luokseen asumaan.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ei toki ole ihanne mutta semmoinen Välimeren maissa oleva että perhe on hyvin kiinteä mutta eroamaankin pystyy, ja nainenkin elättämään itsensä ja lapsensa itse, on jo paljon parempi. .

Mites välimeren maissa nainen elättää ittsesä ja lapsen?

Vierailija
42/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hakenut. Tutustuin vanhempaan akateemiseen naiseen joka on raitis kuten minäkin. Tulee myös omillaan toimeen. Olen hyvin kasvatettu ja ahkera mies. Ikävä kyllä Entiset suhteet on kaatuneet naisen laiskuuteen. Facebookissa vaan ollaan ja kotityöt tekemättä. Tasa-arvoako? Tulen töistä kotiin ja pitäisi alkaa vielä emäntää elättämään ja kotitöitä tekemään. Ei sovi minun ajatuksiini. Nyt odotan, että saadaan lupapaperit kuntoon. Antaa ukkojen hakea nuoria tuolta. Itse otin 40v ja hänen äitinsäkkin on ihmeissään kun nuori poika vie meidän tyttären.  

Kun Suomesta ei raitista naista löytynyt niin ei voi mitään. Raittius on minulle tärkeä asia. Minun tuvassani ei alkoholi virtaa.

Vierailija
44/48 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori komea miehekäs menestyjä.

Vierailija
45/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2011 klo 14:26"]

Ehkä sellainen, joka ei ole löytänyt onneaan Suomesta

Tunnen naisen, joka kääntyi islamiin ja tilasi myöhemmin itselleen miehen Pohjois-Afrikasta.

[/quote]

Vierailija
46/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniongelmainen mielenterveyspotilas ilman isää, jonka kaikki isäpuoletki on hylänneet. Äidin ja muiden sukulaisten kanssa ei oo hyvät välit. Alkoholia ja aineita menee ja paljon.

Toinen, jonka tiedän on täysalkoholisti

Vierailija
47/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2011 klo 14:25"]

Siis treffi-palstan kautta. Lähettelevät toisilleen sähköpostia, juttelevat puhelimessa ja parin kuukauden jälkeen maksaa naiselle lentoliput Suomeen ja ottaa hänet luokseen asumaan.

[/quote]

Paljon halvemmaksihan toi tulee kuin ahne suomalainen akka.

Vierailija
48/48 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2012 klo 10:57"]

Lihava, ruma, epätoivoinen keski-ikäinen mies. Sellainen, joka ei kelpaa kenellekään ilman rahaa.

[/quote]

Eihän yksinään mies kelpaa naiselle ilman rahaa. Miksi siis hurskatella kun kyse on thaikusta?