Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies tilaa itselleen vaimon Thaimaasta?

Vierailija
15.02.2011 |

Siis treffi-palstan kautta. Lähettelevät toisilleen sähköpostia, juttelevat puhelimessa ja parin kuukauden jälkeen maksaa naiselle lentoliput Suomeen ja ottaa hänet luokseen asumaan.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä viestistä tulee esille suomalaisen naisen harhakuvitelma siitä, että ainoastaan miehet, jotka eivät "kelpaa" suomalaisille naisille haluavat thaimaalaisen naisen.

Monista miehistä thaimaalaiset naiset yksinkertaisesti ovat kaikinpuolin parempia kuin suomalaiset naiset.

Thaimaalaiset hymyilevät ja ovat perusluonteeltaan iloisia. Thaimaalaiset naiset ovat paljon halukkaampia tyydyttämään miehen tarpeet makuuhuoneen puolella. Thaimaalaiset naiset ovat perhekeskeisempiä. Thaimaalaiset naiset ovat kauniimpia kuten tulee esille katsomalla esimerkiksi naisia kuten Fonthip Watcharatrakul joiden kuvat näet <a href="http://thaimaan.blogspot.com/2012/02/thaimaalainen-nainen-on-kauniimpi-…" alt="http://thaimaan.blogspot.com/2012/02/thaimaalainen-nainen-on-kauniimpi-…">http://thaimaan.blogspot.com/2012/02/thaimaalainen-nainen-on-kauniimpi-…; linkin alta, jossa käsitellään suomalaisen naisen rumuutta thaimaalaiseen naiseen verrattuna.

LOL

Vierailija
22/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, ruma, epätoivoinen keski-ikäinen mies. Sellainen, joka ei kelpaa kenellekään ilman rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veljeni teki noin 38-vuotiaana. Eikä hän ole mikään irstas superällöke, mutta todella ujo ja hiljainen joten Suomesta ei naista ollut löytynyt. Tietääkseni hän oli jopa neitsyt ennen kuin tuon vaimonsa sai, kun ei osannut naisia "iskeä" tai edes lähestyä ujouttaan. Kuitenkin hän on muuten ihan symppis tyyppi, akateemisesti koulutettu, oma koti löytyy, semmoinen hiljainen ja rauhallinen ajatteleva ihminen. Ulkoisestikin ihan kivan näköinen, tumma mies joka tosin ei ole kovin pitkä (noin 170 cm) mikä suomalaisia naisia häiritsee.

Hyvin onnellisia ovat olleet thaivaimon kanssa, vaimo tykkää kun mies osoittautui kiltiksi ja hyväksi, ja mies kun vaimo on nätti, hoitaa vaimon "hommat" ja tykkää hänestä.

Vierailija
24/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä tosin nämä tälle kylälle tuodut thaikkunaisetkaan mitään kaunottaria ole. Eksotiikkako sitten lienee kiehtonut, vai mikä.

mä olen myös nähnyt vain rumia, apinan näköisiä karvaisia naisia näiden suomimiesten kainaloissa. Ovat tainneet aika epätoivoisia olla molemmat osapuolet : D

Vierailija
25/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakevat toiselta puolelta maailmaa itselleen vaimokkeen, jonka on pakko köyhyyden takia lähteä sukunsa turvasta kauas naimisiin. Ihmiskauppaa minusta! Sellaiset miehet eivät kykene kypsään suhteeseen aikuisen, samaa kieltä puhuvan naisen kanssa.

Vierailija
26/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaiset luuserinaiset hankkivat miehen itselleen maapallon toiselta puolen.

Vierailija
27/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä viestistä tulee esille suomalaisen naisen harhakuvitelma siitä, että ainoastaan miehet, jotka eivät "kelpaa" suomalaisille naisille haluavat thaimaalaisen naisen.

Monista miehistä thaimaalaiset naiset yksinkertaisesti ovat kaikinpuolin parempia kuin suomalaiset naiset.

Thaimaalaiset hymyilevät ja ovat perusluonteeltaan iloisia. Thaimaalaiset naiset ovat paljon halukkaampia tyydyttämään miehen tarpeet makuuhuoneen puolella. Thaimaalaiset naiset ovat perhekeskeisempiä. Thaimaalaiset naiset ovat kauniimpia kuten tulee esille katsomalla esimerkiksi naisia kuten Fonthip Watcharatrakul joiden kuvat näet <a href="http://thaimaan.blogspot.com/2012/02/thaimaalainen-nainen-on-kauniimpi-…" alt="http://thaimaan.blogspot.com/2012/02/thaimaalainen-nainen-on-kauniimpi-…">http://thaimaan.blogspot.com/2012/02/thaimaalainen-nainen-on-kauniimpi-…; linkin alta, jossa käsitellään suomalaisen naisen rumuutta thaimaalaiseen naiseen verrattuna.

Thaimaassa vaimo palvelee miestään ja on sen lisäksi uskollinen suvulleen. Ei Thaimaassa ole mitään sossuja, on paras olla väleissä miehensä ja sukulaistensa kanssa. Siitä tämä perhekeskeisyyskin tulee. Tätä suomalaiset pitävät "hyväkäytöksisyytenä" ja "ystävällisyytenä" tai jopa "iloisuutena".

Vierailija
28/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo kumppanin (yleensä vaimon) hakeminen Thaimaasta. Itse olen erittäin mieltynyt suomalaiseen mieheen, ulkonäköineen ja luonteenpiirteineen, voi tietysti olla että mulla on ollut onni tuntea enimmäkseen fiksuja miehiä (isäni, veljeni, lapsuudenystäväni, serkkuni, ystävieni miehet, opiskelukaverit ja seurustelukumppanit, työtoverit...). Paskaa on tullut niskaan, mutta en ole ikinä ajatellut että se on joku "suomimies"-ilmiö, olemmepa vaan olleet epäsopivia yksilöitä. Toivon tosiaan, että nämäkään miehet eivät ajattele mua minään "tyypillisenä suominaisena", kun meillä on yhteen kalahtanut! =D

Kuitenkin. Mulle olisi hyvin vieras ajatus lähteä hakemaan, siis hakemalla hakemaan kumppania ulkomailta. Varsinkaan jostain, jossa ulkonäkö poikkeaa niin kovasti tästä tutusta. Ja juu en ole rasisti, mulla on ulkomaalaisia ystäviä liutakin ja rakastua voi kuka vaan kehen vaan, siinä ei paljon kansallisuus paina. Tarkoitan siis tätä, että puhtaasti "haetaan vaimo".

Kyllä sitä on itsekin ollut välillä parisuhteiden välissä melko toivoton, että eikö ikinä löydy mulle tästä maasta hyvää kumppania ja kestävää parisuhdetta, mutta kyllä mä mieluummin olisin yksin, kuin lähtisin etsimään miestä jostain ihan väen vängällä. Toki saattaisin matkustella "avoimin mielin", mutta että tilataan kumppani jostain... Järkyttävän riskaabelia, koska kyllä mä haluan aidosti viihtyä mieheni kanssa ja rakastua siksi, että arvomaailmamme yms. kohtaavat, eikä vain siksi, että mä maksan sen elannon ja se käyttäytyy sit mua kohtaan sen mukaisesti...

No, kunhan pohdin. Mulla nyt on oma suomimies ja hakekoon kukin onnensa mistä sen suinkin löytää. =)

Vierailija
29/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa vaimo palvelee miestään ja on sen lisäksi uskollinen suvulleen. Ei Thaimaassa ole mitään sossuja, on paras olla väleissä miehensä ja sukulaistensa kanssa. Siitä tämä perhekeskeisyyskin tulee. Tätä suomalaiset pitävät "hyväkäytöksisyytenä" ja "ystävällisyytenä" tai jopa "iloisuutena".

Kyllä, Thaimaassa perheellä ja suvulla on ihan erilainen asema kuin Suomessa. Eikä siellä avioliittokaan tosiaan ole pelkkä kahden toisiaan rakastavan ihmisen liitto josta voi häipyä sitten kun ei huvita vaan perheyksikkö on myös taloudellinen ja turvaa antava yhteiskunnan perusyksikkö, jonka ei anneta häilyvien tunteiden takia hajota.

Minusta tuollaisessa ajattelussa ei ole mitään pahaa, vaan päinvastoin olisi hyvä jos täälläkin vielä sitä olisi edes jonkun verran jäljellä. Eteläisemmässä Euroopassahan sitä vielä lievemmässä muodossa onkin, perheen yhteenvetämistä ja toistensa tukemista, sitä ettei helposti lähdetä avioliitosta vaikka se ei sitten tunneperäisesti niin antoisaa olisikaan joka hetki. Tällainen ei myöskään tarkoita että kaikki ilo ja välittäminen olisivat epäaitoa tai pakotettua. Kiintymys kasvaa vuosien myötä ja on usein luotettavampi perusta suhteelle kuin romanttisen rakkauden häälyvät tunteet.

Vierailija
30/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo Thaimaa-bloggari ei esiinny omalla nimellään, saati että blogia saisi kommentoida.

Feminismikin on blogissa määritelty samaksi asiaksi kuin miesten vihaaminen ja halveksuminen.

Mitähän tällaisten kokemusten jälkeen on tarjottavaa parisuhteessa?

Vierailija
31/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin olisin ilman.. ja eläisin elämäni onnellisena yksinäni.

Vierailija
32/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Thaimaassa perheellä ja suvulla on ihan erilainen asema kuin Suomessa. Eikä siellä avioliittokaan tosiaan ole pelkkä kahden toisiaan rakastavan ihmisen liitto josta voi häipyä sitten kun ei huvita vaan perheyksikkö on myös taloudellinen ja turvaa antava yhteiskunnan perusyksikkö, jonka ei anneta häilyvien tunteiden takia hajota.

Minusta tuollaisessa ajattelussa ei ole mitään pahaa, vaan päinvastoin olisi hyvä jos täälläkin vielä sitä olisi edes jonkun verran jäljellä. Eteläisemmässä Euroopassahan sitä vielä lievemmässä muodossa onkin, perheen yhteenvetämistä ja toistensa tukemista, sitä ettei helposti lähdetä avioliitosta vaikka se ei sitten tunneperäisesti niin antoisaa olisikaan joka hetki. Tällainen ei myöskään tarkoita että kaikki ilo ja välittäminen olisivat epäaitoa tai pakotettua. Kiintymys kasvaa vuosien myötä ja on usein luotettavampi perusta suhteelle kuin romanttisen rakkauden häälyvät tunteet.

tuo asetelma on raadollinen siinä tapauksessa, että toinen puolisoista on vaikkapa päihdeongelmainen tai muuten vain ongelmainen. Olen samaa mieltä perhearvojen arvostamisesta. Itse ajattelen, että tuossa voi olla ihan hyvä resepti hyvään avioliittoon, jos vain mieskin jaksaa kantaa kortensa kekoon. Ja ovat thaikkunaiset osanneet ottaa eronkin, kun ovat huomanneet, ettei miehestä ole aviomieheksi..Mies ei monesti ymmärrä, että nainen odottaa saavansa vastineeksi ylläpidon mieheltä ja että nainen elättää yleensä Thaimaassa asuvia sukulaisiaan/vanhempiaan (koska siellä lapset elättävät vanhempiaan heidän vanhetessaan). Huono asia on sekin, jos nainen jää kotiin, eikä opettele suomea, kärsii yksinäisyydestä ja on sitten lähinnä kotiorjana.

Vierailija
33/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlainen kuin nainen ioa tuo thaimaasta miehen. Mitä ihmeellistä tuossa on

Vierailija
34/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että ne thainaiset viitsii kärvistellä suomessa (ilmasto ja nyrppänaamaihmiset)

Vierailija
35/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlainen kuin nainen ioa tuo thaimaasta miehen. Mitä ihmeellistä tuossa on

Niitä postimyynnistä tilattuja thai-miehiähän onkin ihan pilvin pimein

Vierailija
36/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn ehdottamasti Suomi-naisessa, kun löytää hyvän kotimaisen niin ei sitä thaikku nainen voita mitenkään.

t.Mies joka arvostaa kotimaisuutta parisuhteessa (kokemusta on myös ulkomaalaisen kanssa useasti sängyssä)

Vierailija
37/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukolla on thaimaalainen vaimo ollut jo kohta parikymmentä vuotta, hänellä on aika vanhakantaiset käsitykset naisen roolista ja on muutenkin sellainen junttura ukko. Ehti olla ennen tätä thaimaalaista vaimoaan kaksi kertaa naimisissa mutta molemmat liitot päättyivät koska suomalaiset naiset haluavat enemmän kuin juron ukon ja kyökkipiian roolin. Olen tutustunut hyvin tähän thaimaalaiseen vaimoon ja hän kyllä vakuuttaa olevansa onnellinen ja aika tehokkaasti myös käsittelee nykyään appiukkoa eli saa kyllä tahtonsa läpi lähes joka asiassa.

Toinen thaimaasta vaimon hakenut tuttu on ulkomaalaistaustainen mies jolla ei myöskään synkannut suomalaisten naisten kanssa, hänen mukaansa suomalaiset ovat kovin vaisuja ja surumielisiä..he eivät tavanneet minkään firman kautta ja viettävät aina puolet vuodesta thaimaassa, uskon että oikeasti ovat rakastuneita.

Vierailija
38/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä postimyynnistä tilattuja thai-miehiähän onkin ihan pilvin pimein

Lähiöissä niitäkin löytyy. Ei miehet ainoita jotka noita tuo

Vierailija
39/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo asetelma on raadollinen siinä tapauksessa, että toinen puolisoista on vaikkapa päihdeongelmainen tai muuten vain ongelmainen. Olen samaa mieltä perhearvojen arvostamisesta. Itse ajattelen, että tuossa voi olla ihan hyvä resepti hyvään avioliittoon, jos vain mieskin jaksaa kantaa kortensa kekoon.

siksi äärimmäisenä tuo perheriippuuvuus ei ole ollenkaan hyvä, koska tosiaan voi joutua huonon puolison "uhriksi", sellaisen joka ei hoida itselleen kuuluvaa roolia. Kyllä näitä Suomessakin oli 1900-luvun alkupuolella joissa mies oli kunnoton renttu eikä muuta tehnyt kuin talon täyteen kakaroita ja ryyppäsi nekin rahat mitä vaimo jotenkin sai revittyä kasaan. Eikä maalla välttämättä ollut naisella mitään mahdollisuutta vakityöllistyä itse niin että pystyisi hankkimaan itselleen ja lapsille kodin ja elämään ilman sitä miestä. Usein kun se elantokin tuli pientilasta tai vastaavasta joka oli miehen omaisuutta.

Tuollainen ei toki ole ihanne mutta semmoinen Välimeren maissa oleva että perhe on hyvin kiinteä mutta eroamaankin pystyy, ja nainenkin elättämään itsensä ja lapsensa itse, on jo paljon parempi. Ja onneksi tosiaan nuo thainaisetkin täällä oppivat monet huomaamaan oikeutensa eivätkä suostu ihan mihin tahansa kohteluun vaan odottavat että mies hoitaa sitten miehen osuuden perheessä.

Vierailija
40/48 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä otsikko perustuu faktaan ja tositapahtumaan. 40v. mies haki 18v. thaikun, joka on sellainen "kotitäti", ei mukise vastaan ja jolla on rikas suku thaimaassa. Ei muuta kuin sinne aina välillä kertomaan keksittyjä menestystarinoita. Kyllä kupu kiiltää ja itsekin uskoo valheisiinsa.

Totuus on täällä Suomen päässä aivan toinen.

t: en onneksi lähisukulainen (muuten joutuisi jo häpeämään)