Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa valitsemaan paras

15.02.2011 |

Eli meillä on vaihtoehdot karissut muutamaan nimeen :)

Ja nyt saa sitten äänestää omasta mielestään parasta tai koota uuden yhdistelmän!

Eli vaihtoehdot on:

Nelli Aava Aleksandra

Tiia Aida Talvikki

Aava Nelli Aleksanda

Nelli Eerika

Tiia Talvikki

Näistä ei oikein osata päättää sitä parasta...

Kommentit (8)

1/8 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli Aava Aleksandra :)

Vierailija
2/8 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli Aava Aleksandra :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Nelli Tiia Talvikki ois nätti eli heitän sen ilmoille uutena yhdistelmänä ;)!

Vierailija
4/8 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas puolestani en pidä yhtään tuosta Nelli-nimestä, on "imelä" ja jotenkin "nössö" nimi. Tuo Aava Aleksandra on kyllä kiva yhdistelmä, minä todennäköisesti yhdistäisin sen koko joukon kauneimpaan nimeen eli Eerikaan :) Tosin tuossa Eerika Aavassa tulee loppu- ja alkutavuissa hassusti "kaAava"... Tuskin kukaan kiinnittää huomiota moiseen, minä nyt vaan olen vähän pilkunviilaaja vissiin :)

Tiia on ihanan pirteä ja reipas, ja vaikka onkin tuttu nimi, ei mielestäni ole kulunut. Tosin tuota Aavaa en laittaisi välttämättä Tiian perään, kun tulee vähän "puuroinen" yhdistelmä. Talvikki on ajatuksena ihana, sopisi kyllä tällaisena talvena syntyneelle tytölle tosi hyvin :) Ette ole näihin Lumi-variaatioihin tykästyneet (Lumia, Lumissa, Lumita)?

Yhtä kaikki, minusta kivoimpia:

Eerika Aava Aleksandra

Eerika Tiia Talvikki

Tiia Eerin Aleksandra (vähän Eerikaa mukaillen)

Tiia Santra Talvikki (2.nimi "heitto", laittaisin jotain siihen väliin, mutta makuasia)

mulberry

Vierailija
5/8 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea valinta...

Tiia Talvikki olisi kiva pirteä nimi, ehkä se on näistä suosikkini :) Nelli Aava Aleksandra sointuu kauniisti, mutta myös minusta tuo Nelli on vähän "lässy". Kaunis kokonaisuus silti ja näistä kahdesta oli vaikea parempaa valita.

Entäs

Tiia Eerika

Eerika Tiia Talvikki

Tiia Aleksandra

Eerika Aleksandra

Eerika Aava Aleksandra

Eerika Aida Aleksandra

Vierailija
6/8 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aava on ehdottomasti kaunein!

Aava Aleksandra

Aava Eerika

Vierailija
7/8 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei oikein iske tuo Lumi nimi missään muotoa.. Onhan se ihan nätti mutta en sitä omalle lapselle haluaisi.

Santra nimestä en välitä, kuulostaa ehkä jotenkin vanhalta.

Tiia on miehen ihan lemppari nimi mutta koska ensimmäinen reaktio minulla oli siitä että se ei ole tuon tytön nimi niin se ei ole ensimmäisenä nimenä mutta nätti minusta niin sen voisin toiseksi nmeksi huolia.

Tuo Nelli Tiia Talvikki oli aika kiva yhdistelmä johon taisin ihastua nyt ihan täysin. Voi olla että parempaa yhdistelmää ei olekaan :)

Vierailija
8/8 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan nyt vielä Aida Tiia Talvikkia, koska minusta Nelli on pikkutytön nimi/ lempinimi. Myös Aava Tiia Talvikki hyvä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan