Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa hienoo olla yh. ilman yh;n iloja :(

Vierailija
14.02.2011 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllättänyt tuo, että heti on totaaliyh:t vastaamassa.

Minä olen sanonut miehelle, että minun olisi helpompi olla yh kuin hänen kanssaan naimisissa. Lapsen kaikki asiat ovat minun hoidettavia. Ruokaa ei tarvitsisi tehdä niin paljoa. Siivoaisin vain omat ja lapsen sotkut. Minulla olisi omaa aikaa edes pari kertaa kuussa. Minun ei tarvitsisi olla anoppini vaikutuspiirissä ollenkaan eikä noteraata häntä millään tavalla. Nyt on pakko sietää sitä noitaa, vaikka yhteydenpito onkin minimissään. Ainoa miinus minkä keksin on raha. Taloudellisesti olisi jonkin verran tiukempaa, mutta em asiat kyllä korvaisivat vähentyneen rahan.

Vierailija
2/12 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy yh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän tää tarkoittaa.

Vierailija
4/12 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon "työ.leski"

Vierailija
5/12 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. joka toinen viikonloppu?

Vierailija
6/12 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kertoisin että minä olen oikea yh ilman yh:n iloja, totaaliyh. Lapsi ei tapaa isäänsä, joten minulla ei ole vapaita viikonloppuna, eikä mitään yhteyttä lapsen isään -koskaan-. Ja parisuhdettakaan ei ole, kun en pääse koskaan minnekkään ilman lasta.

Tai voisin kertoa leskiystävästäni joka on ihan oikeasti yh ilman vapaaviikonloppuja.

Nyt sinä voisit ajatella että sinulla sentään on parisuhde lapsen isään ja lapsellasi on toinen vanhempi.

Vierailija
7/12 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavat hehkutti, että on se mahtavaa kun on jokatoinen viikonloppu vapaa tai peräti jokatoinen viikko. Ja että on se sullakin niin helppoa kun lapsi voi olla isällään jokatoinenviikonloppu tai mummit hoitaa.. Joopajoo. Paitsi että olen ollut totaali Yh, eli lapsen isä ei koskaan ole ottanut lasta eikä sen kummemmmin mummit sun muutkaan. TÄYSIN YKSIN olen aina lapseni hoitanut ja joutunut järjestämään asiat AINA, niin ettei ole lapsenvahtia. Ei mennyt ihmisille jakeluun, että näinkin voi käydä, ettei se lapsi tosiaan ole isukilla hoidossa tai missään muuallakaan.

Yhden kerran äitini otti lapsen hoitoon, kun olin tavannut netissä miehen jonka halusin tavata kahden kesken. Äitini vahti lastani 2 tuntia, että pääsin treffeille. Onneksi kyseisen miehen kanssa natsasi :) Sitten tavattiin aina iltaisin/öisin kun lapsi nukkui ja nykyään oltu yhdessä jo 7 vuotta.

Vierailija
8/12 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kertoisin että minä olen oikea yh ilman yh:n iloja, totaaliyh. Lapsi ei tapaa isäänsä, joten minulla ei ole vapaita viikonloppuna, eikä mitään yhteyttä lapsen isään -koskaan-. Ja parisuhdettakaan ei ole, kun en pääse koskaan minnekkään ilman lasta.

Tai voisin kertoa leskiystävästäni joka on ihan oikeasti yh ilman vapaaviikonloppuja.

Nyt sinä voisit ajatella että sinulla sentään on parisuhde lapsen isään ja lapsellasi on toinen vanhempi.

"Sä et saa valittaa masennuksesta, koska mun lapsella on syöpä."

Oikeasti, ymmärrän ap:ta. Mulla on mies, joka ei ole reissutyössä, mutta ei myöskään ole kiinnostunut perheestään. Aika yh:ksi itseni tunnen. Hoidan lapsen 99% yksin. Mies asuu meillä, mutta ei muuten osallistu elämäämme.

Vierailija
9/12 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te tuollaisten miesten kanssa olette???

Vierailija
10/12 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viimeksi vapaa viikonloppu viime kesänä ja silloinkin olin hoitamassa kipeää äitiäni ja miehiin mulla ei ole eron (4 vuotta kohta) jälkeen ollut mitään fyysistä kontaktia, ei niinku MITÄÄN. Ole nyt tyytyväinen siihen että olet edes joskus vähän vapaalla ja ennen kaikkea siihen että lastesi isä välittää heistä, jos niin on.

Vierailija
11/12 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa karkuun lumihankeen, ainakaan näillä pakkasilla. t. yh jonka ex-mies sairastui äkillisesti vakaviin mt-ongelmiin

Vierailija
12/12 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinhuoltajan elämän ilo ole se, kun saa lapsensa hoitoon? Eikös se ilo pidä olla se lapsi siinä vieressä kasvamassa?

Whaat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi