Voisitko seurustella itseäsi lyhyemmän miehen kanssa?
Kommentit (35)
ja myös mennyt naimisiin! Mies on n. 3-4 cm lyhyempi. Joskus alkuaikoina asia oli mielessä, nyt ei enää tule sitä edes tajuttua. Mies pitää siitä että käytän korkeita korkoja ja itsekin olen niitä oppinut käyttämään.
olen törmännyt siihen, että pitkät miehet tuntevat jotain suojelunhalua selvästi lyhyempiä naisia kohtaan ja nauttivat siitä :o
Mutta siksi, kun olen itse niin lyhyt ja siinä tapauksessa miehen pitäisi olla alle 160 cm. Jos olisin päälle 170 cm, niin ei sentti-pari haittaisi.
159 pitkä, joten ei se mua lyhyempi näyttäis enää edes mieheltä
olen itsekin suht lyhyt, 161cm. Mutta ei se mikään periaatekysymys ole, jos olisin itse pidempi niin voisin kuvitella seurustelevani itseäni hieman lyhyemmän miehen kanssa.
Kyllä!
Seurustelen tällä hetkellä itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Itse olen 170cm ja mies 161cm. Alussa minua häiritsi pituuseromme aika paljon mutta nyt kun olemme seurustelleet yli puoli vuotta niin olen tottunut siihen. Mielestäni pituudella ei ole mitään väliä, vaan luonteella. :)
Kyllä voisin! Ei pituudella ole mitään väliä.
En voisi, olen itse 162 cm. Aina kun näen kuvia Leena Harkimosta puolisonsa kanssa, niin kiinnitän pituuseroon huomiota. Lapsellista varmaan, mutta näin asia on!
Neljä vuotta yhdessä, minä 177cm ja mies 168cm. Joo näyttää varmasti monen mielestä erikoiselta, etenkin esim. paritansseja tanssiessa, mutta itse sitä ei enää ajattele ollenkaan. Sitä paitsi hän on sopivasti lihaksikas ja harteikas, mikä paikkaa tekee kookkaamman vaikutelman kuinjos olisi tosi hoikka.
Tottahan toki. Olen 168cm, mieheni 162. Jos mies olisi hento tossukka niin saattaisi ehkä jonkin verran haitata, mutta hän on lihaksikas sekä roteva. Pidän näinkin päin olevaa pituuseroa suloisena ja monien mielestä olemme jokseenkin sympaattisen näköinen pariskunta.
Ehkä, kunhan hänellä ei ole alemmuuskompleksia, joka saa hänet käyttäytymään naurettavasti tai ylimielisesti. Molempia esityksiä olen nähnyt ja kumpikaan ei kiinnosta tippaakaan. Napoleon-kompleksi jos ei ole päässyt syntymään, ei juuri häiritsisi.
Miehekkyyshän ei ole pituudessa, mutta lyhyeltä mieheltä sitä miehekkyyttä odottaa jotenkin enemmän. Leveitä hartioita, lihaksia tai vähintään sitä miehekästä olemusta ja käytöstä. Niin että tuntisi itsensä naiseksi edelleen. :D Silloin ei haittaisi. Mutta lyhyt ja laiha, lapsenomainen saisi vain huolehtivat äitivaistot heräämään, enkä tykkäisi itsestäni silloin...
Olen 150-senttinen ja se mies olisi kyllä sitten todella lyhyt... :D
En. oma pituuteni on vain 152 cm. Voisin siis seurustella esim. 160 senttisen miehen kanssa. En ole kuitenkaan enää vapailla markkinoilla ;).
yli 20 cm pidemmän miehen kanssa!