Arvatkaa mikä auttoi niska- hartiavaivoihin ja toi energiaa?
Se kun tietoisesti rentoutin leukaa ja pidin suuta raollaan jotta happea kulkisi paremmin ja koitin hengittää oikeaoppisesti.
Kommentit (9)
Itse käytin tuota metodia synnytyksessä rentoutuakseni.
Ja selkeästi huomaa, että jos pitää leuan rentona myös kaikki muu on eritavalla rentona.
Huomaa ihna jo päänsäryn kohdalla helpotusta tolla.
minä kokeilin tuota nyt tässä sohvalla läppäri sylissä. En älynnyt, että mies on tuossa myös. Purskahti nauruun ja kysyi mitä ihmettä siellä netissä on. Oli kuulemma ollut lasittunut katse, roikkuva naama, suu auki ja kieli puoliksi ulkona..
Että ehkä nämä harjoitukset sitten kannattaa jättää jonnekin muualle, kun työpaikalle tai muuten ihmisten ilmoille..=)
hampaita ei saisi pitää yhdessä kuin syödessä. Tämä on tosi! aiheuttaa muuten purentarasitusta ja täten lihasjäykkyyttä hartioita myöten!
En ole kuullutkaan tuollaisesta, olisiko ohjeita. Mulla on niskat ja hartiat aina olleet jumissa ja epäilen, että jännitän leukaa.
eli kun jossain jumittaa, niin toki se kipu heijastu muuallekin.
Puremalihasten venytyskin voi auttaa päänsärkyyn. Kokeile laittaa esim viinipullon korkki pystyssä hampaiden väliin, tai sitten nyrkissä kolme tai neljä sormea ja venytä suuta apposen auki hetki. Rentouttaa kummasti poskia.
eli kun jossain jumittaa, niin toki se kipu heijastu muuallekin.
Puremalihasten venytyskin voi auttaa päänsärkyyn. Kokeile laittaa esim viinipullon korkki pystyssä hampaiden väliin, tai sitten nyrkissä kolme tai neljä sormea ja venytä suuta apposen auki hetki. Rentouttaa kummasti poskia.
Hyvä kun saan joten kuten kolme sormea ja sittenkin sattuu hampaat sormiin, ei mitään toivoa neljää. Viinipullon korkkiakaan ei ole, pitääkö nyt korkata pullo ystävänpäivän kunniaksi, jotta saa korkin? No ehkä joku toinen päivä.
Kiitos ohjeista kuitenkin.
t. 5
Mä jo ajattelin että sanot että karppaus auttoi...sitä kun mainostetaan nykyään kaikkiin vaivoihin...
Näin sen jo silmissäni :) Olipa helpotus lukea jotain muuta ja tämä kuulosti erittäin hyödylliseltä neuvolta, kiitti!
nimenomaan ärsyttää lihaksia. Ne menevät paljon kireämmiksi siitä. Kun teen saman selälläni maaten pää vähän takakenossa, se rentouttaa, kunhan en pidä korkkia suussa yli puolta minuuttia.