Ei yhtään kipeää supistusta ja rv 40+4..ei taida syntyä
itsekseen? Seuraan odotuspinoa ja siellä lähes kaikilla on supistuksia, limatulppia tulee jne.. itsellä ei ole MITÄÄN mikä viittaisi synnytykseen. Taitaa olla aika epätodennäköistä että lähtee itsekseen tulemaan?
Sekstataan miehen kanssa lähes päivittäin, käyn lenkillä, saunon lähes joka ilta.. ei supistuksen supistusta.
Kommentit (9)
mulla menny kaikki yli, toka synty rv40+3, eka ja kolmas rv41+2, neljäs käynnistettiin rv42... kärsivällisyyttä :) vaikka tiedän, ettei se paljon lohduta, ku iso maha jo tuskastuttaa tuossa vaiheessa, mutta kyllä se aikanaan.. eikä siihen tarvi kipeitä ennakoivia supistuksia..
luovu. Meillä tyttö syntyi 41+3 ja tilanne oli ihan sama kuin sinulla, ap. Ei sitten mitään ennakoivaa kuten supistuksia tms. Sitten yhtäkkiä alkoivat kipeät supistukset ja kuutta tuntia myöhemmin oli vauva maailmassa =)
ennen kuin synnytys on käynnistynyt OIKEASTI. Ekalla kerralla rv 40+4 ja tokalla kerralla 39+6. Niistä supistuksista onkin sitten aika nopeaan tulleet lapset maailmaan.
Ei mitään limatulppia tai muita merkkejä ennen sitä ekaa kipeää supistusta, jonka olen heti tunnistanut erilaiseksi kuin ns. harjoitussupparit. Viimeeksi limatulppa irtosi puoli tuntia ennen ponnistusta synnytyssalin altaaseen...
Kyllä se sieltä itsekseen voi vielä tulla - ei hätää!!!
Mulla kans kaksi viimeistä syntyneet rv 41+3 ja rv 41+5, eikä yhtään kunnon supistusta ennen synnytyksen käynnistymistä. Niin turhauttavaa!
Kärsivällisyyttä, max 7pv ni sulla on vauva.
Mulla on ollut kipeitä supistuksia rv 40 lähtien kaikista mukuloista, 3kpl, kaikki menneet yli reilusti + laitettu tippaa ja puhkastu kalvot et ovat ulos älynneet tulla.
ilman ainuttakaan ennakoivaa supistusta. KÄynnistys oli varattu seuraavalle päivälle enkä yhtään odottanut, että syntyisi itsekseen.
Niin siinä sitten kävi, että kävelyllä ollessani lapsivedet alkoi lorahdella, siitä n. 2 tunnin kuluttua supistukset alkoivat suoraan 5min välein, 5 tuntia siitä lapsi oli maailmassa.
Korkeintaan reilu viikko! Minulla on kaikki kolme syntyneet 41+ jotain viikoilla.
Olkaa onnellisia, jos kipeitä supistuksia ja merkkejä ei ole. Terveisin monta viikkoa kipeästi pitkiä pätkiä säännöllisestikin supistellut. Ei oo hauska harjotussynnyttää jatkuvasti. Toista odotan ja hän on pysynyt kyydissä 5vkoa pidempään kuin ensimmäinen. Supisteluja ollut viikosta 32 eteenpäin. Nyt tuo 40+4.
Sitten kun sulla alkaa supistuksia tuntua, se on menoa ja vähän äkkiä :)