Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rankoista asioista MTT:ssä voi puhua?

Vierailija
14.02.2011 |

Riittääkö hoitsulla ammattitaito?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eivät ihan vastavalmistuneita ole.

Vierailija
2/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei SINUN kuulu pätkääkään miettiä mitä ja miten paljon ammattilainen voi ottaa vastaan.

Sinun tuleekin avautua ja kertoa kaikki, ihan ne rankimmatkin jutut.

Tämän ammattilaisen tulee olla se, joka sitten tekee omat johtopäätöksensä, jos hänen ammattitaitonsa/psyykensä hoitaa tehtäväänsä ei riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia MTT:ssä pitäisi puhua jotenkin rankoista asioista?

https://portal.mtt.fi/portal/page/portal/mtt

Vierailija
4/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ja sinua todennäköisesti pyydetäänkin puhumaan kaikki rankimmatkin asiat.

Mä aloitin psykoterapian vuosi sitten ja kaksi vuotta vielä jäljellä. Projekti on pitkä ja ahdas, mutta mulla on loistava psykologi viemässä mua eteenpäin. Jopa unien näkemistä on setvitty, siis painajaisunien.

Vierailija
5/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata etukäteen miettiä hoitajan ammatillista osaamista, jos tuntuu että onkin epäpätevä tai muutoin ei kemiat vain kohtaa, niin pyydä että vaihdetaan. Yleensä hlökunta on kuitenkin osaavaa ja ammattitaitoista, voit puhua kaikesta jahka siihen luottamuspisteeseen pääsette.

Vierailija
6/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on psykologi (vähintään maisteristason yliopistokoulutus) tai psykiatri (erikoislääkäri, lisensiaattitasoa, erikoistumisen takia muutenkin kuin nimellisesti)

Hoitsut on sit erikseen. Niistäkin psykiatrias sairaanhoitajat ovat kyllä erikoistuneet sen alan ongelmiakäsittelemään ja rankimmat jutut jo kuulleet. Niillä on siellä myös säännöllistä työnohjausta, joten älä sinä huolehdi.

Vierailija
7/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on psykologi (vähintään maisteristason yliopistokoulutus) tai psykiatri (erikoislääkäri, lisensiaattitasoa, erikoistumisen takia muutenkin kuin nimellisesti) Hoitsut on sit erikseen. Niistäkin psykiatrias sairaanhoitajat ovat kyllä erikoistuneet sen alan ongelmiakäsittelemään ja rankimmat jutut jo kuulleet. Niillä on siellä myös säännöllistä työnohjausta, joten älä sinä huolehdi.

vielä harvemmat psykiatrille. kyllä moni siihen hoitsuun joutuu tyytymään

Vierailija
8/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikään ei ole uutta ihmisille, jotka siellä työskentelevät.

Sinulle varataan aika myös psykiatrille ja tarvittaessa pääset psykoterapiaan.

Ei sinun tarvitse "säästää" työntekijöitä, he ovat siellä sitä varten, että tulet autetuksi.

Toivottavasti saat sellaisen ihmisen sinua kuuntelemaan, joka voi auttaa sinua.

Vierailija
9/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemään PSYKOTERAPEUTILLE niin ei tarvitse miettiä mistä voi puhua. Psykiatriset sairaanhoitajat eivät ole terapeutteja. Ja vain psykoterapia on oikeaa terapiaa.

Vierailija
10/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kannata dissata niitä "hoitsuja". Ne on alipalkattuja ja ylikoulutettuja, monet psykoterapeutteja, jotka pitävät myös yksityisvastaanottoa. Ja kyllä työntekijöillä on valmius auttaa asiakkaita käsittelemään asioita laidasta laitaan. Itse siis olen psykologi psyk. pkl:lla.

Vierailija
11/11 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omien kokemusten perusteella, että pelkällä psykiatrisen sairaanhoitajan koulutuksella voisi auttaa kaikkein vaikeimmissa ongelmissa. Joskus ei riitä pelkästään se, että asiakas kertoo murheistaan, ja häneltä kysytään, miltä se tuntuu jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi