Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jestas.. kuuntelin kaupassa sivukorvalla erään isän puheita kaverilleen

Vierailija
14.02.2011 |

isä oli sellainen about neli-viiskymppinen, epäsiisti juntti.

Ja sitten se puheli kaverilleen että "...meillä on tyttärien kanssa niin hyvät välit, saunassa me aina puhutaan, just toinen kerto siitäkin kun se menetti neitsyytensä, siis se on 14 v. mut siis kyllä mun mielestä sen ikänen on jo ihan täys nainen isolla ännällä..."

Joo.

Hyvä että voi isän kanssa puhua mistä vaan mutta toi loppuosa meni sit jo vähän överiks, isän suusta!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*oks*

Todella outoa

-tyttö puhuu isälle seksistä

-isästä 14.v on nainen

-isä puhuu tyttärensä seksielämästä toiselle miehelle

Todella outoa. Taitaa isä olla pikkasen liian kiinnostunut...

Vierailija
2/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huono sellainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tasaisin väliajoin. Joku saa kicksejä, siitä kun aletaan puhumaan teinien seksielämästä. Oisko aihetta ilmoittaa tästä taas - syy: lapsi ja seksi

Vierailija
4/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää uskoko, mutta totta joka sana!

ap

Vierailija
5/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänsä kanssa olemme eronnet ja olen kovasti ihmetellyt sitä kun kuulemma käy isänsä kanssa saunassa ilman että pyyhe on ympärillä.

muutenkin kuvauksesi sopii.

Vierailija
7/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänsä kanssa olemme eronnet ja olen kovasti ihmetellyt sitä kun kuulemma käy isänsä kanssa saunassa ilman että pyyhe on ympärillä.

muutenkin kuvauksesi sopii.

eli siis onko sulla kaksi tytärtä..?

ap

Vierailija
8/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas kyllä mitä juttuja. Ei ihme että ihmettelet. Joko täysin idiootteja tai sitten jotain kummallista tuossa on takana.

7 (kolme tytärtä)

Vierailija
9/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ikäsenä olen iskän kans käyny saunassa, eikä siinä mitään ihmeellistä. Kyllä se tyttö itse sanoo jos ei passaa.

Jos kysymyksessä olisi 14v poika kenen kans äiti menee saunaan, niin onko äiti sitten hirvittävä pedofiili ja munahaukka?

Kyllä meilläpäin käydään saunassa ihan saunomassa, ei siellä seksiseurantoivossa olla =)

Vierailija
10/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ikäsenä olen iskän kans käyny saunassa, eikä siinä mitään ihmeellistä. Kyllä se tyttö itse sanoo jos ei passaa.

Jos kysymyksessä olisi 14v poika kenen kans äiti menee saunaan, niin onko äiti sitten hirvittävä pedofiili ja munahaukka?

Kyllä meilläpäin käydään saunassa ihan saunomassa, ei siellä seksiseurantoivossa olla =)

Vierailija
11/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaista saunakulttuuria.Oon tajunnut sen vasta todella kun on tutustunut moniin muihin kulttuureihin.

14-vuotiaan pitäs jo hävetä käymistä isän kanssa saunassa ALASTI...Itse jouduin pakotettuna saunaan isäni kanssa mutta siltikään en tajua vapaaehtoisesti meneviä,en menis veljenkään kanssa.Herätys!Se ei vaan sovi.

Vierailija
12/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kävin 13 vuotiaaksi asti isän kanssa saunassa, kunnes mulle alettiin vähän naureskelemaan perhepiirissä. sitten ajattelin, että se on noloo ja lopetin. En oo kyllä koskaan mitään seksijuttuja isälle kertonu, mutta mun mielestä on ihan ok jos isä ja tytär käy yhdessä saunassa. eihän siinä ole mitään seksuaalista!

Vierailija
13/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kaveri siihen sano?

Vierailija
14/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 37. Mun mielestä on jotain outoa siinä, jos pitää oman perheensä edessä pelätä jotain pedofiliaa tms.

Vierailija
15/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso riski että taas on se teineistä sillä mielellä puhuja linjoilla. Yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän