Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton(ko)

Vierailija
07.02.2011 |

Oon joutunut vähän kuin kahden tulen väliin. Olen onnellisessa parisuhteessa miehen kanssa, jota todella rakastan. Ainoa pikku miinus on, että tämä herra on minulle ilmoittanut että ei halua lapsia.

Suostuin tähän, koska tilanne ei muutenkaan ollut suosiollinen lapsen saamiseen, mutta nyt olen miettynyt asioita uudestaan.

Pitääkö minun nyt sitten tyytyä siihen, että minulla ei koskaan tule olemaan lasta. En koe, että erokaan toisi ratkaisua asioihin, en voisi ajatella lasta kenenkään muun kuin nykyisen mieheni kanssa.

Pohtiessani asioita, olen tullut siihen tulokseen, että ehkä mieheni vain pelkää lapsen mukanaan tuomaa vastuuta. Ja että ehkä lapsen syntyessä hän ymmärtäisi kuitenkin kuinka suuri lahja lapsi onkaan.

Mielipiteitä anyone?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silläkin on vähän merkitystä, koska miehen mieli saattaa monesti muuttua matkan varrella, mutta onko teillä aikaa odottaa

Vierailija
2/6 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jätä se ja etsi uusi mies. Rankasti sanottu mutta niin se vaan on. Jos jäät lapsettomaksi miehen tahdosta niin kadut sitä kyllä jossain vaiheessa katkerasti ja sen vuoksi alat vihata miestäsi. Sittenpä voi olla jo myöhäistä saada enää lasta alulle. Tällaisen tapauksen olen lähipiirissäni nähnyt. Mutta kuten edellinen kirjoitaja tossa jo sanoi niin voihan sen miehen mieli vielä muuttua. Toivotaan et muuttuu! Tsemppiä sulle ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 25v ja mies mua 10 vuotta vanhempi..

Eli toisaalta aikaa kyllä olisi odottaakin, mutta nuorenahan se olis aina parempi?

Enkä ihan sata varma tosiaan ole, että mies ei halua lasta. Välillä puhuu siihen tyyliin, et lapsi voisi tulla kyseeseen, mutta välillä on sitten taas ehdoton ei ja kuinka on niin kiva että ei ole lapsia.

Olen kanssa miettinyt tuota, että jos miehen takia vain jään lapsettomaksi ja myöhemmin kaduttaa niin kyllä se varmasti tulee purettua mieheen myös.

Pitää miettiä nyt tämä asia tarkkaan...Kiitos kommenteistanne! :)

Vierailija
4/6 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla niinkin et miehesi nikottelu loppuu sitten kun on tuhiseva nyytti sylissä. meillä on 11kk tytär ja yhdessä se suunniteltiin. Raskauduin päätöksestä melkein heti ja kun esittelin positiivisen raskaustestin niin ukkohan valahti aika vakavaksi! Huomasin että asia vaati sittenkin miehelleni pientä kypsyttelyä. Aikaa myöten sitten innostui ja nyt vauva tuntuu olevan täysin isin tyttö.

Vierailija
5/6 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies joskus puhuu, että voisi sittenkin haluta lapsia, niin luultavasti saat hänet haluamaan lasta.

Jos sanot hänelle, että olet alkanut ajatella, että haluaisitkin lapsia, niin kyllä se mieskin varmasti asialle lämpenee. Eri asia olisi, jos vastustaisi lapsen hankitaa todella kovasti.

Vierailija
6/6 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa se varmasti vaatii itse kultakin. Vaikka olisikin suunniteltu juttu, niin varmasti tunteet pomppii päästä päähän. :)

Toivotaan, että tosiaan saan ukkoseni toivomaan ja haluamaan lasta. Koska mikää ei tekisi mua onnellisemmaksi kuin elämä rakkaan miehen ja lapsen kanssa.

Kiitos jälleen kannustuksesta ja neuvoista, helpottaa kummasti kun saa mielipiteitä eikä tarvii itsekseen miettiä näitä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi