Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi hitti luomuseksiä!

Vierailija
14.02.2011 |

Luonnollista seksiä vain oman laillisesti vihityn vaimon kanssa. Kaikki muu seksi on moraalisesti väärin! Vanhan ajan terveet seksiarvot takaisin voimaan ja nykyajan vapaaseksi menköön menojaan unholan ö-mappiin josta se toivottavasti ei enää ikinä nosta päätänsä. Siveä seksi on pop!

Koko juttu on täällä. http://koti.phnet.fi/petripaavola/seksitutkimus.html

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko Jumalaan ei ole saanut minua syttymään aviomiehestäni. Usko Jumalaan ei ole tuonut minulle avioseksissä orgasmia. Minun sydämeni sanoo minulle (ja uskon, että Jumala puhuu meille sydämen kautta), että suurin este nautintoni tiellä ovat kontrollinhalu ja/tai se, etten uskalla antautua. Olen yrittänyt murtautua tämän esteen läpi antamalla itselleni luvan mm. masturboida ja haaveilla toisista miehistä. Uskon, että ainakin omalla kohdallani nautinnon ja minun välissä on lähinnä sääntöjä ja pelkoja. Ja että jos joskus opin antamaan piut paut ulkopuolelta tuleville säännöille, voin ehkä vielä oppia nauttimaan seksistäkin. En usko, että pääsen lähemmäs Jumalaa noudattamalla ulkopuolelta tuleviä sääntöjä, jos kuolen sisältä niiden takia.

Vierailija
22/35 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii puolison kanssa avioseksi ku uskotaan Jumaaa ja raamattua. En usko että muuten toimisi niin hyvin ja hienosti ainaskaa meillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoa kun täällä uskalletaan kertoa asioista rehellisesti. Minun mielestäni raamattu on totta ja seksi maistuu parhaalta avioliitossa. Kaikenlainen muu seksi on tosiaan syntiä.

Vierailija
24/35 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollista seksiä vain oman laillisesti vihityn vaimon kanssa. Kaikki muu seksi on moraalisesti väärin! Vanhan ajan terveet seksiarvot takaisin voimaan ja nykyajan vapaaseksi menköön menojaan unholan ö-mappiin josta se toivottavasti ei enää ikinä nosta päätänsä. Siveä seksi on pop! Koko juttu on täällä. <a href="http://koti.phnet.fi/petripaavola/seksitutkimus.html"

alt="http://koti.phnet.fi/petripaavola/seksitutkimus.html">http://koti.phnet.fi/petripaavola/seksitutkimus.html</a&gt;

luomua enkä seksiä

Vierailija
25/35 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt jokin uusi tieto?

Se että siihen aletaan taas jotain uskon asioita sekoittamaan on jokaisen oma juttu. Mulle kyllä riittä ihan se oma kumppani vilttien välissä ei sinne enää kolmatta pyörää edes Jeesusta tarvita.

Vierailija
26/35 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tossa avioseksissä paljo perää. Jeesus on kyllä paras juttu silloin myös sujuu seksikin.

Vierailija
27/35 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin suihin yhdeltä paikalliselta matkakaverilta ja hän hoki koko ajan oh god, oh god.

Joten kai tuossa jotain perää on.

Vierailija
28/35 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oh god immeinen ei siinä kokenut mitään vedätti vaan sua ressukkaa. Onpa jotkut sinsilmiäisen ..yhmiä.

Vierailija
29/35 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tulee kirjoittamaan kolme kirjoitusta neljästä ja luulee, että me muut ei huomata sitä.

Vierailija
30/35 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se ap on? Minä uskon raamattua ja tietenkin kannatan ainoastaan aviollista seksiä.

Vierailija
31/35 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se ap on? Minä uskon raamattua ja tietenkin kannatan ainoastaan aviollista seksiä.

Vierailija
32/35 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ap ex-mäkihyppääjä tällaisia juttuja tulisi tänne kommentoimaan. Olet erehtynyt.

Vierailija
33/35 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ap ex-mäkihyppääjä tällaisia juttuja tulisi tänne kommentoimaan. Olet erehtynyt.

Vierailija
34/35 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan monen kommentista itseni, kun olin vielä nuori. Nyt ikää alkaa olemaan lähemmäs 50 ja sinisilmäisyys karista pois. Olen ollut syvästi uskovainen koko aikuisikäni ja kolmekymppisenä tytönhupakkona ei mielessä käynytkään muu kuin avioseksi. Tai toki ajatuksia oli vaikka mistä, mutta ne tuntuivat silloin niin syntisiltä, että ihan hävetti.

Jälkeenpäin on tietysti aina hyvä jossitella, mutta harmittaa vietävästi etten uskaltanut elää rohkeammin. Onhan se avioseksi turvallista, mutta paljon se jättää antamatta. Raamattu on rakkauden kirja ja sitä voi tulkita niin monella tapaa. Jos elämästä nauttii ilman muiden satuttamista, on melkein ihan sama mitä tekee. Pahinta syntiä on kuulkaa se, että jättää hyödyntöämättä nämä elämän ilot. Nyt vanhana tynnyrinä sen viimeistään ymmärtää.

Vierailija
35/35 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan monen kommentista itseni, kun olin vielä nuori. Nyt ikää alkaa olemaan lähemmäs 50 ja sinisilmäisyys karista pois. Olen ollut syvästi uskovainen koko aikuisikäni ja kolmekymppisenä tytönhupakkona ei mielessä käynytkään muu kuin avioseksi. Tai toki ajatuksia oli vaikka mistä, mutta ne tuntuivat silloin niin syntisiltä, että ihan hävetti.

Jälkeenpäin on tietysti aina hyvä jossitella, mutta harmittaa vietävästi etten uskaltanut elää rohkeammin. Onhan se avioseksi turvallista, mutta paljon se jättää antamatta. Raamattu on rakkauden kirja ja sitä voi tulkita niin monella tapaa. Jos elämästä nauttii ilman muiden satuttamista, on melkein ihan sama mitä tekee. Pahinta syntiä on kuulkaa se, että jättää hyödyntöämättä nämä elämän ilot. Nyt vanhana tynnyrinä sen viimeistään ymmärtää.

Olet häpeäksi raamatun uskolle. Ajatuksesi eivät oel raamatun mukaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän