Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies vietiin ambulanssilla sairaalaan, jalat eivät kantaneet

Vierailija
14.02.2011 |

eivät osanneet ambulanssihenkilökunta sanoa, mistä voisi johtua...tietäisikö joku?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti noilla tiedoin ei voi lähteä edes arvaamaan mitään. Miten jalkojen tunto, lämpö, väri? Millä lailla jalat ei kanna, ts, eikö jaksa vai eikö jalat edes liiku??

mies pystyi kyllä liikuttamaan melko hyvin jalkojaan, mutta ei pystynyt seisomaan, ei "jaksanut".

joku ihmettelee, mitä teen täällä, mutta yritän netistä etsiä, mistä voisi johtua..

ap

Vierailija
22/37 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää on vain YKSI mahdollisuus, voihan olla jotain muutakin toivottavastio. Mun sukulaispojalla (22v) oli tää kesällä, pienen flunssan jälkeen. Eli se on autoimmuunisairaus, joka aiheuttaa tilapaäisen halvaantumisen. Se oli aika karmivaa alkuun, mutta kun käänne parempaan tuli, niin parani nopsaan. Kun heinäkuussa sairastui niin palasi opiskelemaan jo marraskuussa. Tsemppiä, toivon että olis jotain "kevyempää".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä juuri minun miehelläni..mietin vain yleensä, mistä tollainen voisi johtua... alkoholia ei käytä juuri ollenkaan.. soitan kohta taas sairaalaan...olen kotona vauvan kanssa.. ap

Vierailija
24/37 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin hetki sitten sairaalaan, ja tiuskivat siellä, että soita myöhemmin, ei ole tietoa vielä..

ap

Vierailija
25/37 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemiä kovasti sinulle!!

tu kertoo sitten mikä häntä vaivasi.

Vierailija
26/37 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tuollainen vöyhötys, että pitäisi olla sairaalassa mukana tai muuten vain soittelemassa perään. Miksikä se tilanne siitä muuttuisi, että siellä oltaisiin vieressä patsastelemassa? Itse en ole mennyt koskaan mukaan, kun mies on viety lanssilla sairaalaan, vaan olen odottanut, että hän itse ilmoittaa, kun jotakin tietää. Ja aina on ilmoittanut. Monesti siihen on mennyt tunteja.

Vierailija
27/37 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se on joku pikujuttu joka saadaan pian kuntoon. Älä huoli, Ap! Halaus!

Vierailija
28/37 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epilepsikohtauksen ja sen jälkeen toisen puolen voimattomaksi

ei kahvikuppi edes kädessä pysynyt.....

voimia teille

toivottavasti on `vaan`virus tms

kaverilla hermotulehdus teki samoja oireita, sai tiputuksena lääkettä ja parantui

Vierailija
29/37 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kärsi pahasta nestehukasta ja syömättömyydestä.

Pelottavan näköstä, mutta ei ollut huomannut juoda ja syödä riittävästi kun oli kuumeessa

Vierailija
30/37 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tuollainen vöyhötys, että pitäisi olla sairaalassa mukana tai muuten vain soittelemassa perään. Miksikä se tilanne siitä muuttuisi, että siellä oltaisiin vieressä patsastelemassa? Itse en ole mennyt koskaan mukaan, kun mies on viety lanssilla sairaalaan, vaan olen odottanut, että hän itse ilmoittaa, kun jotakin tietää. Ja aina on ilmoittanut. Monesti siihen on mennyt tunteja.

Toiset on niin reppanoita katsos, että ihan pelkäävät puolisonsa puolesta, ovat huolissaan ja janoavat tietoa, koska epävarmuus syö. Kaikista ei ole noin suureen mielenlujuuteen.

Vierailija
31/37 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva kuulla vaikka huomenna, mitä kuuluu. Menen nyt nukkumaan, toivottavasti saat sinäkin levättyä.

Vierailija
32/37 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko AP saaanut mitään tietoa vielä ?

Vierailija
33/37 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantavuuteen- selkään kyllä

Vierailija
34/37 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaisnaiselta meni jalat alta

Vierailija
35/37 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli sairaalassa viikon tutkimuksissa. Syytä ei löydetty, mutta vähitellen jalat alkoivat taas kantaa. Tuttuni oli tuolloin reilusti alle 30-vuotias (ehkä 25 v). Lääkärit totesivat, että esim. MS-tauti saattaa oireilla noin ja puhjeta sitten kunnolla vasta kymmeniä vuosia myöhemmin.

Vierailija
36/37 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutullani on tuo tauti ja alkoi just noin et meni jalat altaja ksäistäkin välillä voima

Vierailija
37/37 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutulta, jolla oli MS meni jalat aina alta, kun kuume nousi. Jalat löytyi aina alle, kun kuumelääke tehosi. Parilla ekalla kerralla tuli ambulanssi soitettua ennen kuin tajus tuon korrelaation.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi