mies vietiin ambulanssilla sairaalaan, jalat eivät kantaneet
eivät osanneet ambulanssihenkilökunta sanoa, mistä voisi johtua...tietäisikö joku?
Kommentit (37)
Siis tää on vain YKSI mahdollisuus, voihan olla jotain muutakin toivottavastio. Mun sukulaispojalla (22v) oli tää kesällä, pienen flunssan jälkeen. Eli se on autoimmuunisairaus, joka aiheuttaa tilapaäisen halvaantumisen. Se oli aika karmivaa alkuun, mutta kun käänne parempaan tuli, niin parani nopsaan. Kun heinäkuussa sairastui niin palasi opiskelemaan jo marraskuussa. Tsemppiä, toivon että olis jotain "kevyempää".
mikä juuri minun miehelläni..mietin vain yleensä, mistä tollainen voisi johtua... alkoholia ei käytä juuri ollenkaan.. soitan kohta taas sairaalaan...olen kotona vauvan kanssa.. ap
soitin hetki sitten sairaalaan, ja tiuskivat siellä, että soita myöhemmin, ei ole tietoa vielä..
ap
tsemiä kovasti sinulle!!
tu kertoo sitten mikä häntä vaivasi.
Mua ärsyttää tuollainen vöyhötys, että pitäisi olla sairaalassa mukana tai muuten vain soittelemassa perään. Miksikä se tilanne siitä muuttuisi, että siellä oltaisiin vieressä patsastelemassa? Itse en ole mennyt koskaan mukaan, kun mies on viety lanssilla sairaalaan, vaan olen odottanut, että hän itse ilmoittaa, kun jotakin tietää. Ja aina on ilmoittanut. Monesti siihen on mennyt tunteja.
Toivottavasti se on joku pikujuttu joka saadaan pian kuntoon. Älä huoli, Ap! Halaus!
epilepsikohtauksen ja sen jälkeen toisen puolen voimattomaksi
ei kahvikuppi edes kädessä pysynyt.....
voimia teille
toivottavasti on `vaan`virus tms
kaverilla hermotulehdus teki samoja oireita, sai tiputuksena lääkettä ja parantui
kun kärsi pahasta nestehukasta ja syömättömyydestä.
Pelottavan näköstä, mutta ei ollut huomannut juoda ja syödä riittävästi kun oli kuumeessa
Mua ärsyttää tuollainen vöyhötys, että pitäisi olla sairaalassa mukana tai muuten vain soittelemassa perään. Miksikä se tilanne siitä muuttuisi, että siellä oltaisiin vieressä patsastelemassa? Itse en ole mennyt koskaan mukaan, kun mies on viety lanssilla sairaalaan, vaan olen odottanut, että hän itse ilmoittaa, kun jotakin tietää. Ja aina on ilmoittanut. Monesti siihen on mennyt tunteja.
Toiset on niin reppanoita katsos, että ihan pelkäävät puolisonsa puolesta, ovat huolissaan ja janoavat tietoa, koska epävarmuus syö. Kaikista ei ole noin suureen mielenlujuuteen.
Olis kiva kuulla vaikka huomenna, mitä kuuluu. Menen nyt nukkumaan, toivottavasti saat sinäkin levättyä.
onko AP saaanut mitään tietoa vielä ?
ja oli sairaalassa viikon tutkimuksissa. Syytä ei löydetty, mutta vähitellen jalat alkoivat taas kantaa. Tuttuni oli tuolloin reilusti alle 30-vuotias (ehkä 25 v). Lääkärit totesivat, että esim. MS-tauti saattaa oireilla noin ja puhjeta sitten kunnolla vasta kymmeniä vuosia myöhemmin.
tutullani on tuo tauti ja alkoi just noin et meni jalat altaja ksäistäkin välillä voima
Mun tutulta, jolla oli MS meni jalat aina alta, kun kuume nousi. Jalat löytyi aina alle, kun kuumelääke tehosi. Parilla ekalla kerralla tuli ambulanssi soitettua ennen kuin tajus tuon korrelaation.
mies pystyi kyllä liikuttamaan melko hyvin jalkojaan, mutta ei pystynyt seisomaan, ei "jaksanut".
joku ihmettelee, mitä teen täällä, mutta yritän netistä etsiä, mistä voisi johtua..
ap