Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dyson imurista, kalliilla ei aina saa hyvää!

Vierailija
14.02.2011 |

Luulin ostavani hyvän imurin kun ostin uuden Dysonin 500 eurolla (animal pro -versio).

Kaikkea muuta, imuri on todella huonosti suunniteltu esim. varsi ei mahdu lipastojen alle kuten vanhassa imurissa, suutin keikku niin että mattojen imuroiminen on mahdotonta, osat ovat outoa halvantuntuista kovaa muovia ym. ja lisäksi imuri on aivan sairaan äänekäs.

Imutehokin on ihan tavallisen imurin tasoa :(

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon ollaan oltu erittäin tyytyväisiä.

eikä se ole edes kallis.

Vierailija
22/56 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyson on aivan loistava. En ikinä vaihtaisi. Tiedättekö sen kun istut sohvalle ja pölyä pöllähtää vaikka on juuri imuroinut vaikka isompi irtolika on kyllä hävinnyt? Tai kun aurinko paistaa ja näyttää ilmassa leijuvan pölyn? Kuukauden käytössäolon jälkeen nuo ongelmat hävisi meidän perheessä. Suurin ongelma imureissa on juuri tuo että hieno pöly tulee imurista poistoilman kautta ulos. Eläimiäkin perheestä löytyy. Ilma tuntuu ihan erilailla raikkaalta! Kauheeta meteliä kyllä pitää, pakko myöntää, mutta ei haittaa tippaakaan muihin etuihin nähden. Ja kestävä. Ollut kolme vuotta kovassa käytössä, eikä yksikään osa ole hajonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää dysonin pikkuimuri on ihan susi, sammuilee viiden sekunnin välein.

Vierailija
24/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus siivosin kaverilla ja sillä oli dyson, olin innoissani kun pääsin kokeilemaan.

No sehän oli ihan pazka. Kömpelö, kovaääninen, natiseva, hutera, raskas. Meinasin vintata parvekkeelta kesken siivouksen :D

Me oltiin just ostettu silloin muistaakseni elektroluxin jokin imuri ja kaikki sanoi että siihen hintaan olisi saanut kunnon dysonin. Luojan kiitos ei ostettu. Tykkäsin siitä silloin ostaissa mutta kun sain kokeilla dysonia, rakastuin omaani entistä enemmän.

Joskus tuntuu että ihmiset ei vaan mieti omilla aivoillaan. Jos joku sanoo että jokin on hyvä niin se sitten on. Vaikkei olisikaan.

Vierailija
25/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. Dyson on loistava imuri ja sussa jotain vikaa, kun et osaa käyttää sitä.

Todella hyvä imemään eläimen karvaa ja siihen pitää olla mattotamppari erikseen.

Tykkään itse siitä pienestä mattotampparista, on se isokin.

Loistava myös pölyn imuroimiseen.

Ergonomia mulla paras mahdollinen mitä voi olla ja tosi mukava käyttää, kun vertaa muihin imureihin.

Huono taas isoihin roskiin mutta meillä sellaisia ei ole, tukkiutuu helposti.

Imuteho toimii vaikka ei ilmaisekkaan kauheaa vetoa.

Jatkossa pysyn aina Dysonissa.

Minulla allergia imuri.

Meillä 3 pitkäkarvaista kissaa ja tuloksen näkee kyllä säiliössä.

Vierailija
26/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus siivosin kaverilla ja sillä oli dyson, olin innoissani kun pääsin kokeilemaan.

No sehän oli ihan pazka. Kömpelö, kovaääninen, natiseva, hutera, raskas. Meinasin vintata parvekkeelta kesken siivouksen :D

Me oltiin just ostettu silloin muistaakseni elektroluxin jokin imuri ja kaikki sanoi että siihen hintaan olisi saanut kunnon dysonin. Luojan kiitos ei ostettu. Tykkäsin siitä silloin ostaissa mutta kun sain kokeilla dysonia, rakastuin omaani entistä enemmän.

Joskus tuntuu että ihmiset ei vaan mieti omilla aivoillaan. Jos joku sanoo että jokin on hyvä niin se sitten on. Vaikkei olisikaan.

Jaa mulla oli ultra hiljainen elektrolux ja vein sen tänään Repe Romuun, oli muuten ehjä.

Dyson päihittää sen mennen tullen.

Ei muuten ole Dyson painava, olet ilmeisesti imuroinut sillä jo hyvin kauan aikaa sitten.

Ja on muuten ketterä.

Omilla aivoilla voisit sinäkin ajatella.

Vierailija
27/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin Dyson animal-pro, en ikinä vaihtaisi pois, olen ollut todella tyytyväinen.Hyvä imuteho, eikä tule poistoilman mukana pölyä!

Niinpä, ilma tosi raikas kun Dysonilla imuroi.

Sisältö kyllä näkyy säiliössä.

Paras imuri mitä on jos on eläimiä.

Meillä ollut aina laadukas imuri ja yksikään ei imuroi niin hyvin pölyä ja eläimen karvaa.

Vierailija
28/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla parkettisuulake sekä mattotamppari.

Itse tykkään siitä pienestä mattotampparista. Imee tosi hyvin ragdoll kissojen pitkän karvan sekä sen hienon pölyn.

Vierailija
29/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen haaveillut dysonia jo pitemmän aikaa, mutta ilmeisesti suotta?

Kovasta äänestä olen kuullut muiltakin.

Mä rakastan Dysonia. Voi kun olisin ostanut jo aiemmin ja ikää mulla 51v.

Löysin imuroin jota rakastan.

Vierailija
30/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää tehdä imuri, missä ei ole pölypussia. Se on ihan kätevää laittaa se pölypussi roskikseen. Dysonin suunnittelija on muotoilija ja sille toi ufon näköinen design on ollut kaikki kaikessa. Eihän se kömpelö suutin voi mahtua mihinkään ja jos äänikin on vielä ujeltavan ja rasittava, niin höpö höpö imuri. Meillä on Miele ja siinä on saksalainen insinööri miettinyt jutut toimiviksi.

Tyhmä, pitää olla oikeat suuttimet.

Vierailija
31/56 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on mitta niin täynnä,että taitaa imuri mennä vaihtoon.Imurin letku nääs sähköistyy aivan mielettömästi ja arvaahan sen missä minun kissojen karvat on.Letkusta taas siirtyy lattialle ja tarttuu kiinni kuin viimeistä päivää.

Ei enään dysonia.

Kumma kun mulla yksi käyttökerta riittää ja säiliö täynnä kissan karvaa.

Karva tarttuu tekstiileihin ja mattotampparista lähtee kätevästi pois.

En ole huomannut mitään sähköistymistä.

Vierailija
32/56 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä electroluxin zuo animal ollut tasan kaksi vuotta ja nyt imuteho heikentynyt. pölypussi ja suodattimet on vaihdettu. ei ime matoista koiran karvoja enää nimeksikään. johto kelautuu itsekseen sisään imuroinnin aikana. hiljainen on kylläkin. nyt ostamme dysonin.

Vierailija
33/56 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

DysonV6 erittäin tehokas imuri. Mutta akku heikoin lenkki. Ostettiin 29.3 ja 8.6 lakkasi käymästä. Vietiin huoltoon. Ja siellä jossakin se on edelleen 1.8.2018. Ollaan oltu ilman jo lähes kaksi kk. Kun asiakaspalvelunumeroon soittaa, ei pääse läpi, on ruuhkaa. Lopuksi vastaa joku vain englantia puhuva, joka sanoo ettei tiedä Suomen huoltoasioista yhtään mitään ja lupaa laittaa soittopyyntöä Suomeen. Sähköposteihin vastataan ja pahoitellaan. Akkuja ei kuulema saada toimittajalta. Uutta laitetta on lupailtu, mutta käytännössä ei tapahdu mitään. Yritin löytää maahantuojan yhteystietoja, tuloksetta. Kuluttaja-asiamiehen yhteystiedot löydän kyllä. 

Vierailija
34/56 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun porukka vertailee pölynimuria ja rikkaimuria keskenään...

Meillä on Dyson mutta se toimii pikasiivouksessa / rikkaimurina. Päivittäin täytyy pikasiivota lemmikkien ja lasten takia, mutta kerran viikossa kaivetaan oikea imuri esiin.

Vierailija
35/56 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä toi dysoni on ollut mutta se todellakin on äänekäs ja se pussittomuus on ennemminkin riesa kuin etu.

Vierailija
36/56 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin hyvä imuri jota et osaa käyttää.

Mulla ollut monta vuotta ja eka imuri jota rakastan.

Dysoniin pitää olla eri suuttimia ja ne on helppo vaihtaa.

Matot imuroin turbo suuttimella. Yleensä pienellä. Ei edes pysty heilumaan mihinkään suuntaan.

Pölyharjalla jenkkisängyn alta.

Tavallisella tai parkettisuulakkeella lattiat.

Paras imuri eläimen karvaan. Lähtee helposti.

Isoja roskia ei kestä, menee tukkoon.

Tunkeutuma helppo poistaa.

Nyt on kyse susta, et osaa.

Vierailija
37/56 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun sohvalla ja kippaan muovikassin sisään säiliöön ja painan nappia. Toisella kädellä autan koska säiliö täynnä kissankarvaa.

Imuroin saa kyllä myytyä pois, meitä Dyson faneja on.

Vierailija
38/56 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan käyttäisi 500 euroa johonki imuriin... Kyllä ihmiset on tyhmiä.

Vierailija
39/56 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut kans Dyson nyt n. 5 vuotta. Hintaansa nähden pettymys: hirveä meteli, säiliö jatkuvasti täynnä, säiliöön tyhjentäminen hirveää tuhertamista ja pölyä leijailee pitkin poikin, tyhjennetty säiliö p*askaisen näköinen (jos pesen, odotettava, että varmasti kuivuu eikä sittenkään kirkastu puhtaaksi), imuteho heikkenee jyrkästi säiliön vähänkin täyttyessä, siivousjälki yksinkertaisesti surkea.

Taidan myydä FB-kirppiksellä. Tilalle kunnon peli eli Miele.

Vierailija
40/56 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

säiliöön tyhjentäminen hirveää tuhertamista

Muoks: Siis säiliön tyhjentäminen hirvittävää ähräämistä. Itse säiliöön en tyhjennä mitään. Säiliöitä sen sijaan saa olla tyhjentelemässä yhtenään, kun konheen suoritusteho yskii..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi