Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dyson imurista, kalliilla ei aina saa hyvää!

Vierailija
14.02.2011 |

Luulin ostavani hyvän imurin kun ostin uuden Dysonin 500 eurolla (animal pro -versio).

Kaikkea muuta, imuri on todella huonosti suunniteltu esim. varsi ei mahdu lipastojen alle kuten vanhassa imurissa, suutin keikku niin että mattojen imuroiminen on mahdotonta, osat ovat outoa halvantuntuista kovaa muovia ym. ja lisäksi imuri on aivan sairaan äänekäs.

Imutehokin on ihan tavallisen imurin tasoa :(

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin menin markkinoinnin ansaan ja ostin vuosi sitten Dysonin. Se on paljon huonompi kuin oli mun vanha Electrolux. Minua ei niin meteli haittaa, eikä pölypussittomuus, itse asiassa pölypussittomuudesta tykkään. Mutta kun imureho on täysin surkea niin ei koirataloudessa oikein Dysonista ole mihinkään. 

Vierailija
2/56 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin Dyson animal-pro, en ikinä vaihtaisi pois, olen ollut todella tyytyväinen.Hyvä imuteho, eikä tule poistoilman mukana pölyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli dyson, kallis ku mikä ja kaks kuukautta sitä jaksoin. Ihan kamala vekotin, tuntuu ettei imutehoa ole ollenkaan ja meteli on hirveä. Sisko sai siitä imurin itselleen, saa nähdä kauanko se jaksaa sitä pitää.

Vierailija
4/56 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on se ja tuli sattumalta.

Poika oli kierrätyskeskuksessa työllistämistöissä ja toi sen sieltä ja takuukin oli vielä voimassa.

Oli se siitä satasen maksanut. Ihmettelin miksi joku oli viennyt sen kierrätyskeskukseen, mutta en ihmettele enään.

Tuolla vaatekaapissa se on toimettomana ja odottaa seuraavaa siirtoa.

Vierailija
5/56 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on huonoin imuri, mitä mulla on koskaan ollut.

en todellakaan suosittele ja ostaisin heti uuden, jos mun mies ei repis pelihousujaan, koska vastusti kiivaasti ko. merkkiä ja minä se vaan vaadin...

Vierailija
6/56 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan ok peli, mutta aika kömpelö. Sillä kun oli 3 viikkoa imuroinut, niin ei tehnyt miele sellaista ostaa kotiin.

Vierailija
7/56 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvii ostaa enää:)

Vierailija
8/56 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut dysonia jo pitemmän aikaa, mutta ilmeisesti suotta?

Kovasta äänestä olen kuullut muiltakin.

Vierailija
9/56 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain käyttää Saksan loman vuokrakämpässä Dysonia. Se meteli on yksistään riittävä peruste olla ostamatta moista toosaa. Aivan kauhea! käytössä se ei tuntunut tehokkaammalta tai kätevämmältä kuin kotona oleva Volta. En pidä pussittomuutta niin suurena etuna, varsinkin kun tuntuu, että niitä hiukkasia tulee läpi enemmän Dysonista kuin mikrokuitupussisesta ja -filtterisestä Voltasta.

Vierailija
10/56 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan yliarvostettu! Mun mielestä törkeen kova korvia vihlova ääni, liian lyhyt virtajohto, suutin liikkuu kömpelösti eli pitää venkslailla kauheesti.

Vierailija
11/56 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää tehdä imuri, missä ei ole pölypussia. Se on ihan kätevää laittaa se pölypussi roskikseen. Dysonin suunnittelija on muotoilija ja sille toi ufon näköinen design on ollut kaikki kaikessa. Eihän se kömpelö suutin voi mahtua mihinkään ja jos äänikin on vielä ujeltavan ja rasittava, niin höpö höpö imuri. Meillä on Miele ja siinä on saksalainen insinööri miettinyt jutut toimiviksi.

Vierailija
12/56 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollu tosi tyytyväinen. Imee matoista koiran karvat mitä vanha imuri ei tehny, vaikka kuinka hinkkas.

Mutta jokainen ostaa ja käyttää mitä tykkää.

Ja ei oo sitä ällöö hajua mikä tuli kun imuroi pussillisella imurilla. Eikä hieno pöly lennä takas huoneeseen kun suodatin suodattaa ilman puhtaaksi.

Ja sama meteli on muissakin imureissa ollu.

Vierailija
13/56 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppärä kun ei ole pölypussia. Imuteho on hyvä, eikä äänikään mikään paha. Ja meillä kyllä on tuo perussuutin niin ohut, että menee sohgan alle näppärästi, eikä keiku mitenkään.

Meillä kyllä Dysonin n. 300e maksanut versio.

Vierailija
14/56 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan koirankarvat lähtee villamatoista hyvin,hajua ei tule kun sinne pussiin imuroi ruokasoodaa ja hepa-suodatin suodattaa poistoilman.

Ja hintaa alle puolet dysoniin verrattuna,onneksi en ostanut sitä kun ehdin kokeilla yhellä kaverillani ensin.

Vierailija
15/56 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ole siitä mitään pahaa sanottavaa. Ei tosiaan haise ollenkaan, ja meillä sillä mahtuu imuroimaan mistä pitääkin. Myös imuteho on aina hyvä, eikä pussin täyttöasteen mukaan.

Vierailija
16/56 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni on kova ja suutin on niin paksu, ettei mahdu lipaston alle. Mutta on kyllä ergonominen käyttää, suutin kääntyilee herkästi oikeaan suuntaan ja kääntyy sinne minne minä haluan. Työskentelyasento on mukava. Ja kyllä se pussittomuus mulle ainakin etu on.

Meillä joku tavallinen dyson. Maksoi 330 euroa.

17/56 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei maksanut KUIN alle 400 euroa n. 4 vuotta sitten.

Olen ollut kyllä todella tyytyväinen imuriin. Meillä on sen verran lituskampi se lattiasuulake, että mahtuu todella hyvin kaikkien lipastojen ym. alle. Niitä suulakkeita myydään myös erikseen.

Samanlaista meteliä meillä on pitäneet muutkin imurit, joten se ei ole minua koskaan haitannut.

Meillä on hyvin tehojenkin suhteen toiminut. Isot kivetkin jaksaa imeä ja matoista kissojen karvat, toisin kuin aikaisempi imurimme... pienetkin kivet jäivät usein pyörimään lattialle kun ei tehot riittäneet.

Itse olen pitänyt tuosta pölypussittomuudesta. Ei haise tunkkaiselle, on helppo tyhjentää. Imuteho ei laske, kuten vanhassa imurissamme, jos pölypussi oli täynnä.

Onneksi on kuitenkin monia muitakin vaihtoehtoja imureissa. Jokainen ostaa itselleen mieluisen=)

Taidankin tänään joutua omaa imuriani ajeluttamaan!

Vierailija
18/56 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mitta niin täynnä,että taitaa imuri mennä vaihtoon.Imurin letku nääs sähköistyy aivan mielettömästi ja arvaahan sen missä minun kissojen karvat on.Letkusta taas siirtyy lattialle ja tarttuu kiinni kuin viimeistä päivää.

Ei enään dysonia.

Vierailija
19/56 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä dydonin ihan perusmalli makso jotain 300 e. Kova hinta, odotin vähän enemmän mutta on se paras imuri ollut mitä mulla on ollut. Mietin sitä animal prota mutta oli niin hiton kallis et tyydyin perus dysoniin.. Meillä kaksi koiraa ja karvaa tulee todella paljon niistä. Ihanaa tosiaan on kun ei tarvitse koko ajan olla ostamassa pölypusseja kun tosiaan meillä karvaa riittää ! Kun katsoo säiliötä ei siellä oikein muuta roskaa olekkaan kuin koirankarvoja :D Meillä koirat imuroi leivänmurut yms. niiden karvat kyllä jäävät mattoihin kiinni niitä ne eivät "imuroi"..

Vierailija
20/56 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä ollut muutaman vuoden animal pro, enkä voi kyllä suositella. Ihan yliarvostettu laite. Joo, ei haise eikä tarvi pölypusseja, mutta muuta hyvää siinä ei olekaan. Kömpelö, ei mitenkään erikoisen tehokas (edes lisäsuullakkeilla), äänekäs ja kallis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme