Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä ymmärrä tuota vinkunaa pakkasesta.

Vierailija
14.02.2011 |

Eihän tämä ole kuin normaalia elämää vaan. Ei luulis kenellekään olevan yllätys et joskus talvellakin on vähän pakkasta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ettei jollakin riitä ymmärrys siihen etteivät kaikki pidä pakkasesta ja kokevat sen hankaloittavan elämää.

Itse lukeudun niihin, jotka eivät voi sietää kovaa pakkasta. Kaupassa käyminen muuttuu tuskalliseksi, postin hakemisen jälkeen kylmyys jää jäseniin pitkäksi aikaa, ihottuma pahenee, ei tee mieli mennä ulos ja liikunta jää vähille jne.

Vierailija
2/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö vinkunaa mistään?

Onko sulla empatiakykyä noin ylipäätään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole astmaatikolla helppoa hengittää.sillä olenkin sisällä nämä päivät.

Vierailija
4/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö vinkunaa mistään? Onko sulla empatiakykyä noin ylipäätään?

Vierailija
5/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saa valittaa, sairaudet on erikseen. Jkainen taplatkoot tyylillään...

Itse kuitenkin yritän olla vähemmän valittamatta ja enemmän nauttia kuten elämässä yleensäkin.

Uskon, että mulla ja mun läheiselläkin esim. lapsilla on mukavampaa niin. Ei kun kamppeita niskaan ja veks sään mukaan.

Minusta vaan valitus ja marmatus joka asiasta on ihan yliarvostettu asia nykyään.) Ei kiva ja hakeudunkin yleensä enempi positiivisten ihmisten seuraan! Onneksi on samanhenkinen läheis- ja ystäväpiiri:)

Vierailija
6/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita asioita jotka eivät tule yllätyksenä mutta joista en silti tykkää

-vessan pesu

-kakkavaippojen vaihto

-flunssa

-typerät kanssaihmiset

Vierailija
7/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuitenkin yritän olla vähemmän valittamatta ja enemmän nauttia kuten elämässä yleensäkin.

Uskon, että mulla ja mun läheiselläkin esim. lapsilla on mukavampaa niin. Ei kun kamppeita niskaan ja veks sään mukaan.

Minusta vaan valitus ja marmatus joka asiasta on ihan yliarvostettu asia nykyään.) Ei kiva ja hakeudunkin yleensä enempi positiivisten ihmisten seuraan! Onneksi on samanhenkinen läheis- ja ystäväpiiri:)

Kuinka sä sitten täällä viitsit käydä, jos täällä kerran vaan "vingutaan"?

Vierailija
8/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsen harratukset perutaan(hiihto ja ratsastus, siellä raja -15) ja meillä ollut tänään -28 pakkasta)

Myöskin auton kanssa ollut ongelmia, lapset ovat kärttyisiä, koska eivät ole päässeet välkällä ulos, koulussa pakkasraja n. -18 (tullut ihan kouluvirastolta tämä suositus)

Että ei kauheasti nyt auta "positiivinen hehkutus"

Vierailija
9/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ikisestä vessan pesusta tai kakkavaipan vaihdosta?

Muita asioita jotka eivät tule yllätyksenä mutta joista en silti tykkää -vessan pesu -kakkavaippojen vaihto -flunssa -typerät kanssaihmiset

Vierailija
10/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin paukkupakkaset.

No oikeastiko sinä jaksat sitten myös valittaa joka ikisestä vessan pesusta tai kakkavaipan vaihdosta?

Muita asioita jotka eivät tule yllätyksenä mutta joista en silti tykkää -vessan pesu -kakkavaippojen vaihto -flunssa -typerät kanssaihmiset

Vierailija
11/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä yltiöpositiivinen ap;ee tämä aloitus seuraavan kerran kun sinun tekee mieli jostain valittaa! :)

Vierailija
12/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti ISO ongelma.

Tässä esimerkki asiasta. Nillittääkö tämänkin takia esim töihin menosta estyneet turhasta? Tai kun ei ehdi hakemaan lasta hoidosta kun julkiset ei kulje?

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/satoja_bussivuoroja_p…

Vierailija
13/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voin vinkua välillä ;) Eli joskus "äh, pakko pestä taas vessa, ei kyllä yhtään huvittais" tai "yyh, inhottavan kylmä, olispa pian jo kevät". En joka kerta, mutta joskus. Ainakin itseä helpottaa kun saa välillä vingahdella asioista jotka ärsyttävät eikä vaan hautoa kaikkea sisällä.

joka ikisestä vessan pesusta tai kakkavaipan vaihdosta?

Vierailija
14/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestä pakkasta muttei toisaalta kovaa hellettäkään. Nyt odotan kovasti, että pakkanen lauhtuisi.

Vierailija
15/15 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ettei jollakin riitä ymmärrys siihen etteivät kaikki pidä pakkasesta ja kokevat sen hankaloittavan elämää. Itse lukeudun niihin, jotka eivät voi sietää kovaa pakkasta. Kaupassa käyminen muuttuu tuskalliseksi, postin hakemisen jälkeen kylmyys jää jäseniin pitkäksi aikaa, ihottuma pahenee, ei tee mieli mennä ulos ja liikunta jää vähille jne.

Olen kylmäherkkä ihminen ja koen kylmyyden todella laskevan vireyttäni. Ei mahda mitään. Ja käsittelen asiaa juuri sitten hieman valittamalla, se on keino purkaa asiaa jotta sitten pystyy elämään tämän asian kera.

Mutta minä YMMÄRRÄN että kaikki eivät tätä ymmärrä... Ja toki tuttavapiirissäni on ihmisiä, joista tiedän, etteivät YMMÄRRÄ valittamista (tai muutakaan). Heille en valitakaan ikinä mistään, teeskentelen vain hyväntuulista, pirteää ja söpöä. Mutta eivät olekaan mitään syvällisiä ystävätyyppejä, koska ylipäätään eivät ymmärrä muita ihmisiä (ja tapaa tehdä tai kokea asiat toisin)...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi