Miten jatkaa?
Olemme olleet 9 vuotta yhdessä, meillä on kaksi lasta.
Nykyään on tilanne mennyt sellaiseksi, oikeastaan ollut jo 2.5 vuotta, etten halua miestäni, en pidä hänen kosketuksestaan, riitelemme turhita asioita, moni asia ärsyttää hänessä ja emme harrasta seksiäkään ollenkaan.
Miten tästä voisi jatkaa? Olen aika loppu, olen tämän ajan koittanut olla yhdessä lasten takia. Nyt tuntuu vain takki olevan tyhjä. Olemme kyllä puhuneet asiasta, mutta en tiedä onko minulla enää motivaatiota yrittää.
Kommentit (8)
No miten olisi joku parisuhdeterapia? Melko pitkä aikahan tuo on alamäkeä.
Itse samassa tilanteessa, että miehen kosketus ällötti, oli aika lailla keinot enää vähissä. Käytiin toki parisuhdeterapiassa ja itse ainakin yritin vilpittömästi löytää vielä syitä jatkaa sieltäkin kautta, mutta kun ei niin ei. Olin ainakin yrittänyt kaikkeni, ja pitkään; samoin meni pari-kolme vuotta yhtä alamäkeä. Helpolla ei luovutettu.
seitsemän vuoden kriisi!Joko selvitätte asiat tai eroatte.
No miten olisi joku parisuhdeterapia? Melko pitkä aikahan tuo on alamäkeä.
Itse samassa tilanteessa, että miehen kosketus ällötti, oli aika lailla keinot enää vähissä. Käytiin toki parisuhdeterapiassa ja itse ainakin yritin vilpittömästi löytää vielä syitä jatkaa sieltäkin kautta, mutta kun ei niin ei. Olin ainakin yrittänyt kaikkeni, ja pitkään; samoin meni pari-kolme vuotta yhtä alamäkeä. Helpolla ei luovutettu.
Ei ole mitään varsinaista syytä, miksi olen alkanut pitämään miestä fyysisesti(kin) vastenmielisenä. Kummallakaan ei ole ollut mitään salasuhdetta, itselläni ei ole ollut ihastumisia muihin tai mitään sellaista, mikä voisi selittää asian.
Haluaisin vielä yrittää pelastaa avioliittomme, loputtomiin kuitenkaan en voi jaksaa tälläistä elämää.
Se toimii.
Riidelläänkö sitten meillä että se riitely on kuin osa soidinmenoja.
Mieheni on mustis olen vartaloltani tosi nuoren näköinen,ja haluttava.
Usein moni ei myönnä että pettää koska pelkää että puoliso pettää.
Mutta kun olen kuullut että on pettänyt, niistä hampaanjäljistä kyljessä kun ei voinut erehtyä niin minäkin pani naaprurin 24v isomunaisen alivuokralaisen kanssa kostoksi.Eli ei tarvitse lähteä kuin ovesta vähän ottaa aurinkoa pikku bikineissä niin lähelle tulla jo saa,odottaen ensi kessä,mau=)
on, vihjaan koko ajan että tule vaan, mies ei tule.
Taitaa taas olla aikaa katsoa nuorempia.
Se toimii.
Mutta kun olen kuullut että on pettänyt, niistä hampaanjäljistä kyljessä kun ei voinut erehtyä niin minäkin pani naaprurin 24v isomunaisen alivuokralaisen kanssa kostoksi.Eli ei tarvitse lähteä kuin ovesta vähän ottaa aurinkoa pikku bikineissä niin lähelle tulla jo saa,odottaen ensi kessä,mau=)
Se toimii.
En minä vieraita miehiä halua ollessani avioliitossa, en edes pystyisi siihen.
Kysyinkin neuvoa, mitä voisin vielä tehdä tämän liiton eteen.
ap
on ehkä ainoa vaihto ehto tuossa tilanteessa
Mutta koitan vielä jotenkin selvittää asiaa, jos ei muuta niin itsellesi, ehkä ammattiavun kautta.