Huomasin yllättäen, että olen nyt hoikempi, kun enne raskautta (vauva 5 kk)
Alkoipa aamu todella hyvin :). Menin huvikseni vaa'alle, kun ohi kävielin ja vaaka näytti 59 kg (olen 171 cm). Vauvani on tosiaan nyt 5 kk ja raskausaikana lihoin 13 kiloa. Ennen raskautta painoin 60 kg, joten yksi ylimääräinenkin kilo on näköjään jonnekin tippunut. No ei haittaa yhtään. Mitään en ole laihtumiseni eteen tehnyt, en ole vielä aloittanut edes jumpissa/salilla käymistä. Sen olen kyllä huomannut, että syömiset on jääneet ehkä hieman vähemmälle, kun vauva työllistää. Välillä rehellisesti sanottuna vaan unohdan syödä, herkuttelen kyllä iltaisin.
Luulin vaan, että minun pitäisi tehdä enemmänkin töitä painon normalisoitumisen eteen, mutta tämäpä olikin kerrassaan positiivinen ylläri.
Onko muita, joilla raskauskilot tippuneet kuin itsestään? Imetän juu, mutta vain osittain, korvikkeella mennään noin puoliksi.
Mä menin puolessa vuodessa kepeästi miinukselle, kun vaan imetin ja vaunulenkkeilin ja join vettä :) No oikeasti söin kuin hevonen, mutta terveellisesti, joten kuluivathan ne kalorit siinä melkein itsestään.
Siks inauran aina partaani, kun puhutaan "raskauskiloista", ei sellaisia ole kuin niillä, jotka syövät liikaa. Mutta se nyt ei liity raskauteen mitenkään.