Haamuplussa
Milloin voi näkyä haamuplussa testissä? Jätin pillerit pois noin 1kk sitten ja tänään oli testissä vaalea viiva. Tuntuu uskomattomalta jos noin nopeasti tärppää, kun esikoinen antoi odottaa itseään puolisen vuotta.
Kommentit (6)
haamuplussia. On positiivisia ja negatiivisia tuloksia. Jos mitätönkin väriviiva näkyy, se on plussa. Pystytkö laittamaan ap kuvan?
Mutta viiva oli ihan oikeassa paikassa mut vaan ihan tosi vaalea vaaleanpunainen. Ehkä pitää uskoa et joskus voi onnistua näinkin nopeasti :)
Kahden päivän kuluttua edellisestä testistä teet vielä uuden. Viiva on kyllä vahvistunut, jos olet raskaana. Seuraavana päivänä ei kannata tehdä, koska raskaushormonipitoisuus nousee joka toinen päivä. Itse sain haamun ekaan testiin ja kahden päivän päästä selkeän plussan.
Jospa sitä nyt malttais sit odottaa vähän ennen uutta testiä. Toivotaan parasta.
ap
haamuviiva. Tein viikon päästä uuden testin, ja taas haamu. Tästä n. viikko, niin tuli ulos. Taisi olla tuulimunaraskaus.
Niin ja myös heti ekalla kierrolla pillereiden lopettamisen jälkeen. Taisi olla 5. vko.
Olen kyllä kuullut onnellisempiakin tarinoita haamuviivoista, joten ei sinulla välttämättä yhtä huono tuuri ole kuin minulla sillä kertaa.
(Nyt olen kolmen lapsen äiti :) )
haammuplussa imee just tissiä...meni pilsut sekaisin... onnea