Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko ihan hanurista syntyä marras/joulukkuussa?

Vierailija
13.02.2011 |

kaikki kouluajat ja muuten melkeen vuoden nuorempia kuin koulukaverit..?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mullekaan traumoja ole tullut / 6.11

Enkä myöskään ole tarvinnut tämän takia terapiaa. Ja mua varten nostetaan lippu joka synttärinä ja koulussa oli myös ns. kouluaikana synttärit eikä esim kesälomalla (mikä ois sillon ollu aika surkuisaa) :p

Vierailija
2/20 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan "kevätvauva" syntyi joulukuussa.

Meidän perheessä aikuiset ovat syntyneet keväällä, lapset loppuvuodesta laskelmoimatta. Joissain tietyissä jutuissa on kieltämättä etua siitä, että on syntynyt alkuvuodesta. Esim pääsee samana vuonna syntyneistä ensimmäisten joukossa baariin kun täyttää 18 ym elämää suurempia ja huipputärkeitä juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään 30 rajapyykin lähestyessä ne tammikuussa syntyneet kaverit mulkoilevat pahasti vuoden verran armonaikaa saanutta. :D

Olen syntynyt pari päivää ennen joulua, eikä ole todellakaan ollut hanurista. Olin kyllä ihan koulukypsä ja sosiaalisestikin olen onnistunut, joten nou hätä. Voihan joku tammikuussa syntynyt sitten kokea ihan kamalana sen, että ne loppuvuoden lapset ovatkin häntä, vanhempaa, taitavampia. Ei se ala-asteella ole juttu eikä mikään, että milloin kukakin on syntynyt. Hankalin vaihe lienee se 18-vuotispäivän odottaminen, mutta kyllä sekin sieltä pullahtaa. :)

Vierailija
4/20 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella kaverilla meni lukio sen jälkeen överiksi kun pääsivät kapakkaan. Minä jäin lukemaan kokeisiin kun muut lähti bilettämään keskiviikkona. Oli se vähän katkera paikka, mutta toisaalta se etu näkyi sitten todistuksessa ja jatkokoulutuspaikkojen saannissa.

Ja hyvin ehdin bilettää sitten jälkeen päin.

Ainoa asia, mikä minua harmitti oli se, että ajokortin sain vasta kolmannella lukiossa.

Tuttavan "kevätvauva" syntyi joulukuussa.

Meidän perheessä aikuiset ovat syntyneet keväällä, lapset loppuvuodesta laskelmoimatta. Joissain tietyissä jutuissa on kieltämättä etua siitä, että on syntynyt alkuvuodesta. Esim pääsee samana vuonna syntyneistä ensimmäisten joukossa baariin kun täyttää 18 ym elämää suurempia ja huipputärkeitä juttuja.

Vierailija
5/20 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menivät kaverin tai siskon papereilla tai väärensivät ne. Vaikka vuotta kahta aikaisemmin.

Vierailija
6/20 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärit 28.12.

Vierailija
7/20 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuvuodesta syntyminen pitäisi kieltää lailla.

Vierailija
8/20 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

25.12 syntynyt

Vierailija
9/20 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(synttärit viikko ennen joulua)

Minulla on aina ollut muitakin kavereita kuin koulussa (harrastuksissa, naapurissa), siellä ei vuoden tai kahden ikäero tunnu missään. Luokallani olin aina nuorin, mutta en muista sen haitanneen koskaan. Ajokorttia jouduin odottelemaan vähän kauemmin, mutta olipahan kuskeja ympärillä. Ei baariin pääsykään harmittanut, kun niitä harrastuskavereita tuli perästä. Kooltani olin myös pienin ala-asteella, muttei sekään haitannut.

Vierailija
10/20 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä tähdätä tammi-helmikuuhun.

Vierailija
11/20 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan laskelmoi näin, eihän? Sanokaa että tää on joku vitsi. Mitä hemmetin väliä milloin on syntynyt.. Ite oon syntynyt joulukuussa ja lapseni marraskuussa ja musta tuntuu että me pärjätään elämässä oikein kivasti.

Vierailija
12/20 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko sä ap ihan vajaa????

Vierailija
13/20 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ainoastaan silloin harmitti, kun muut alkoi olla 18 ja ite oli ainut kun ei päässy baareihin. Mutta se meni ohi.

Vierailija
14/20 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulema vahvempia ja terveellisempiä kuin muut. Oma lapseni on syntynyt lokakuun lopulla ja hyvin on mennyt. Itsestänikin oli vaan kiva, kun en ollut aikoinaan siitä vanhimmasta päästä koulussa. Nuorempana oli kiva välillä "loistaa" viisaudella, kun mua vanhemmat eivät osanneet jotain (kuten esim.lukea ennen kouluun menoa. Sitä paitsi ei se "vanhempi" takaa sitä, että kaikki sujuu aina ok.

Tärkeintä on sitten kouluaikaan seurata, että kaikki sujuu hyvin!

Vierailija
15/20 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulema vahvempia ja terveellisempiä kuin muut. Oma lapseni on syntynyt lokakuun lopulla ja hyvin on mennyt. Itsestänikin oli vaan kiva, kun en ollut aikoinaan siitä vanhimmasta päästä koulussa. Nuorempana oli kiva välillä "loistaa" viisaudella, kun mua vanhemmat eivät osanneet jotain (kuten esim.lukea ennen kouluun menoa. Sitä paitsi ei se "vanhempi" takaa sitä, että kaikki sujuu aina ok. Tärkeintä on sitten kouluaikaan seurata, että kaikki sujuu hyvin!

=))

Vierailija
16/20 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko ennen joulua. Olen AINA ollut jokapaikassa nuorin. Kerhoissa, koulussa ja jopa kaikissa työpaikoissa. Nyt 30 vuotiaana tilanne onneksi tasoittunut :D

Eipä lapsena oikeastaan harmittanut muutakuin se, että monet antoi synttäri ja joululahjan samassa paketissa. Eli sain 2 lahjan sijasta vain 1 lahjan. Muuten ei ole ikä koskaan haitannut.

Vierailija
17/20 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia syntyy vuoden ympäri.. olisiko sinusta sitten ollut parampi olla syntymättä? Ei isi ja äiti eivät voineet helmi-maaliskuussa harrastaa seksiä, ettei vaan lapsi synny vääränä kuukautena. Just.

Vierailija
18/20 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli srk:n 3-vuotiaiden kerho, jonne piti olla täyttänyt 3 v. Syyskuussa syntyneet pääsi, mutta lokakuussa ei. Meidän lapsi pääsi sitten vasta tammikuussa, kun joku muu jäi pois.

Koulussa voi olla paljon syksyllä syntyneitä samalla luokalla, jotkut tammikuiset aloittavat vuotta ennen jo!

Vierailija
19/20 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ainoastaan silloin harmitti, kun muut alkoi olla 18 ja ite oli ainut kun ei päässy baareihin. Mutta se meni ohi.

Minua ei ole koskaan harmittanut. Sitä paitsi jousimiehet on mielenkiintoisia ja viehättäviä persoonia.

t. perheessä 3 jousimiestä

Vierailija
20/20 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aloitettiin yrittäminen niin, että jos heti tärppää, lapsi syntyisi tammikuussa. Ja sit jos tärppäämiseen menis kauemmin, niin ei sillä nyt lopulta niin väliä olisi.

No, tärppäsi heti ja lapsi syntyi tammikuussa.

Itse vihasin olla luokan nuorin. Aikuisena ei sillä ollut enää väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä