Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te muut 40-50 -vuotiaat kirjoittelette Facebookissa?

Vierailija
13.02.2011 |

Kysymys siis edellyttäen, että teillä on profiili sinne...

Mun työkaveri on hauska, aloittaa maanantaisin vkl:n odottamisen ja huokailun kun edellisenä vkl:na oli hauskaa kapakassa. Perjantain lähestyessä hihkuu että kohta se tulee, sitten pe töiden jälkeen: tättärää, ryyppäämään. Sunnuntaisin on vähän paha olo eikä jaksais mitään, oho kun lipsahti lauantaikin samoissa merkissä perjantain kanssa.

Juu kauhee ämmä olen kun ruodin toisen juttuja, mut on vaan vähän huvittavaa ja säälittävää. Ihan mukava nainen on muuten mut noi on vähän mun mielestä teinimäisiä juttuja... Kai hänellä sitten on ongelmaa alkoholin kanssa.

Kyllä mä itsekin käytän mut en jaksa siitä viikkotolkulla numeroa tehdä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuuluu tuohon ikähaarukkaan ja on lähinnä tarkkailijan ja kommentoijan roolissa siellä.

Joskus on lisännyt sinne kuvia itsestään ja lapsestaan.

Vierailija
2/2 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä facebookiin kirjoittelee. Teinimäiseltähän tuo työkaverisi kohellus kuulostaa, mutta lienee aika yleistä noinkin vanhoilla kuin 40-50 vuotiaat.

Eivät ihmiset vanhetessaan niin kamalasti muutu. Kun täyttää 40 tai 50 ei tapahdu mitään radikaalia muutosta. Itseäni alkoi kaikenlainen viinan kanssa örvellys kypsyttää jo ennen kuin täytin 30, mutta kukin tyylillään. Ja olen nyt 40 ja risat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla