Mun mies pesee hampaat vaan kerran päivässä, aamuisin! ov
Oon yrittäny jankata sille, että hampaaat on pestävä myös iltaisin. Ei auta! Vanha koira ei näköjään opi uusia temppuja.
Kommentoikaa nyt hyvät naiset, niin voin näyttää tämän ketjun miehelleni! :)
Kommentit (16)
jo päikkäreiden jälkeen, miten joku voi lähteä aamulla esim. töihin pesemättä hampaita! Johan työkaverit pyörtyy kun menee aamuhengityksineen sinne hönkimään. Yöksyöks. Nyt skarppia ihmiset!
Kyllä mulla ainakin se aamuhönkäys lähtee pois jo pelkällä aamupalalla. Ja tosiaan pureskelen purkkaa jokaisen syönnin päälle.
luulet vaan. oma hengityshän on tosi vaikeaa haistaa, ja vaikka et mikään pahin paskakita olisikaan, niin pelkästään sylki ja ruuanjämät alkavat haista.
mies ei juurikaan ilmeisesti pese hampaitaan.hyi ällötys sentään!! eli parempi tilanne sulla!
Olen aikuinen ihminen ja teen valintani itse. Mieheni joskus ammoisina aikoina jankutti mulle asiasta, mutta tajusi nopeasti, että ihan turhaan.
Mulla on silti paremmassa kunnossa hampaat kuin miehelläni, joka pesee aamuin illoin ja lisäksi käyttää hammaslankainta.
Olen aikuinen ihminen ja teen valintani itse. Mieheni joskus ammoisina aikoina jankutti mulle asiasta, mutta tajusi nopeasti, että ihan turhaan. Mulla on silti paremmassa kunnossa hampaat kuin miehelläni, joka pesee aamuin illoin ja lisäksi käyttää hammaslankainta.
mutta tiedostathan, että olet myös ällöttävä?
Olen aikuinen ihminen ja teen valintani itse. Mieheni joskus ammoisina aikoina jankutti mulle asiasta, mutta tajusi nopeasti, että ihan turhaan. Mulla on silti paremmassa kunnossa hampaat kuin miehelläni, joka pesee aamuin illoin ja lisäksi käyttää hammaslankainta.
mutta tiedostathan, että olet myös ällöttävä?
Tiedän, että hampaat tulisi pestä iltaisinkin, mutta silti en niin tee. Mies kyllä siitä huolimatta on hanakkaasti pussailemassa ja seksiä haluamassa, että en mä varmasti kyllä ällöttävä ole.
vain aamuisin... Millään tavalla ällöttäviä ei olla ja hygieniasta huolehditaan tosi hyvin muutenkin. Kerta päivään riittää hyvin, reikiä nolla molemmilla.
etten pese edes joka päivä. Ehkä pari-kolme kertaa viikossa tulee pestyä, lähinnä sillon kun peiliin kurkatessa näkyy rautojen välissä kauheesti töhnää (mulla siis raudat, ollu pari vuotta, ja tänä aikana olen oppinut pesemään hampaitani vähän enemmän kun ennen, ennen saatto mennä viikko tai ylikin ilman pesua, kun lika ei sillä tavalla näkynyt),
Ja tiedän että olen ällöttävä, se vaan aina unohtuu. Aamuisin en voi pestä hampaita, kun maha menee ihan sekaisin hammastahnasta, ja iltaisin usein unohtuu kun väsyttää niin paljon...Mutta yritän skarpata
Miten opetan nyt 6kk ikäisen tyttäreni sitten aikanaan hammaspesulle iltaisin jos isäkään ei pese?
Mun mielestä on todella ällöttävää. En itse pystyisi menemään nukkumaan likasissa hampaissa. Enkä meikit naamassa. (Jotkut sitäkin kuulemma harrastaa. Mies ei onneksi kuulu niihin!;D)
Ap
etten pese edes joka päivä. Ehkä pari-kolme kertaa viikossa tulee pestyä, lähinnä sillon kun peiliin kurkatessa näkyy rautojen välissä kauheesti töhnää (mulla siis raudat, ollu pari vuotta, ja tänä aikana olen oppinut pesemään hampaitani vähän enemmän kun ennen, ennen saatto mennä viikko tai ylikin ilman pesua, kun lika ei sillä tavalla näkynyt),
Ja tiedän että olen ällöttävä, se vaan aina unohtuu. Aamuisin en voi pestä hampaita, kun maha menee ihan sekaisin hammastahnasta, ja iltaisin usein unohtuu kun väsyttää niin paljon...Mutta yritän skarpata
hampaiden kannalta yksi perusteellinen puhdistus päivässä on parempi kuin kaksi pikaisempaa.
hampaita kuin aamulla, mies vähän harvemmin (luojan kiitos käyttää suuvettä!). Siltikin 4v. poika on hyvin omaksunut sen, että pestään aamun illoin hampaat. Se on kiinni siitä, mihin opettaa.
Hampaat tulisi mieluummin pestä iltaisin, koska yöksi syljeneritys vähenee ja hampaat ovat siksi alttiimpia bakteerien jylläämiselle. Toki kaksi kertaa päivässä peseminen ei ole kovin työlästä, ja ihmettelen suuresti ettei aikuinen siihen kykene. Tunnen minäkin naisia, jotka eivät pese hampaitaan esim. viikonloppuisin lainkaan, jolleivät lähde treffeille tms.
jo päikkäreiden jälkeen, miten joku voi lähteä aamulla esim. töihin pesemättä hampaita! Johan työkaverit pyörtyy kun menee aamuhengityksineen sinne hönkimään. Yöksyöks. Nyt skarppia ihmiset!
Ilmeisesti aika moni kuvittelee, ettei pesemättömät hampaat haise. Kyllä todellakin haisee, vaikkei sitä itse haistaisikaan.