Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienten lasten äidit!

Vierailija
13.02.2011 |

Nukutteko te lasten päiväuniaikaan, siis kun olette lasten kanssa kotona? Itseäni ärsyttää kun en ehdi koskaan tehdä mitään siksi, että nukun päiväunet.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, kun ei väsytä. En ole ikinä nukkunut. Lapsi nyt 1v1kk.

Vierailija
2/7 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulis mieleenkään tehdä kotihommia sillon. Se on mun oma-aika päivästä. Aika hiljentymiselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan roikun täällä ;).

Vierailija
4/7 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kanssa ei ollut tarvetta, kun lapsi nukkui öisinkin kohtuullisen hyvin (heräili max 2-3 kertaa yössä).

Nyt kymmenkuisen kuopuksen kanssa taas tarvetta olisi, koska kuopus nukkuu yöt tosi huonosti. Harmi vaan, että päiväunetkaan eivät kestä pariakymmentä minuuttia pidempään, enkä itse ehdi saada unta tuossa ajassa.

Vierailija
5/7 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun lähes aina. Lapsi nukkuu huonosti öisin ja itsekkin jaksan siten paremmin, kun nukun päikkärit lapseni kanssa.

Muakin ärsytti jossain vaiheessa, etten ehtinyt tekemään mitään. Ei enää, turha stressata tekemättömiä kotitöitä. Kyllä niitä ehtii tekemään, minulle on tärkeämpää, että saan tarpeeksi unta. Masennusta sairastaneena etenkin, ajattelen tässä asiassa vain itseäni.

Vierailija
6/7 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkunut päiväunia.

Lapset 2v. ja 1v.

1v.1pvä ikäeroa.

Miksi pitäisi nukkua?

Oli kivempaa tehdä rauhassa kotitöitä kuten viikata pyykkiä, pyyhkiä pölyjä tai leipoa.

Vierailija
7/7 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kanssa taisin nukkua silloin, jos yöunet oli jääneet vähiin, muuten en. Nykyään on vain pakko painaa hommia, oli takana sitten kolmen tai viiden tunnin unet.