Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin saksalaisen miehen baarissa. Tämän ystävä katsoi minua ja sanoi

Vierailija
12.02.2011 |

kaverilleen, tule jo, ei tuollaiseen lihavaan naiseen kannata tuhlata aikaa. (puhui siis saksaa ja olen lukenut saksaa viim. 2 vuotta) Luuli varmasti etten ymmärrä. Jäin vaan toljottamaan miestä ja mies jonka kanssa juttelin sanoi että saahan sitä jutella.

Kysyin (tai kun puhuttiin englantia kun se kuitenkin vahvin kieli mulla on) muka ymmärtämättömänä että mitä sun kaveris sanoi ja mies sanoi että hänen mielestään sinä olet vähän... no... (näytti käsillä lihavaa sikaa).

Tuli tosi paha mieli... niin, vaikka lihava olenkin :( Aloin siinä sitten sanomaan että mulla on kyllä ihan poikaystävä et missää iskutarkoituksessa en sinulle juttele, haluan vaan jutella englanniksi jonkun kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näytetään käsillä lihava sika?

Vierailija
2/8 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten myös 5 miljoonan suomalaisenkin joukkoon. Älä välitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kädet laitetaan silleen sivuille esittämään lihavaa... toi sika ei siis kuulunu tähän näyttämiseen. :D

ap

Vierailija
4/8 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin sanonut saksaksi pari valittua sanaa takas ko. tyypeille ja lähtenyt paikalta nokka pystyssä

Vierailija
5/8 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sikaa ja yksi ystävällinen nainen.

Vierailija
6/8 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on määre, jonka itse liität itseesi! En kuitenkaan usko että olet sika.

Kaveri oli moukka, toivottavasti se jonka kanssa juttelit oli kivempi. Olisi ollut tosi hyvä jos olisit voinut yllättää kaverin sanomalla saksaksi pari valittua sanaa, mutta eihän ne oikeat sanat koskaan tule silloin kun niitä kipeimmin tarvitsisi. Oli kieli mikä tahansa. :)

Siis kädet laitetaan silleen sivuille esittämään lihavaa... toi sika ei siis kuulunu tähän näyttämiseen. :D

ap

Vierailija
7/8 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tosiaan sanonut jotain, vaikka "Ich kann immer noch abnehmen, aber dein IQ wird niemals zunehmen..."

Vierailija
8/8 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sakemannit omiin mehuihinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän