Testi näytti plussaa vauva 5kk...
Epätodellinen olotila...Ei aavistustakaan kuinka pitkällä ollaan.
Kommentit (15)
ehkäisevään voimaan?
Vai oliko tätä mussukkaa yritetty 5 vuotta ja ette uskoneet, että voit tulla raskaaksi?
Montako lasta teillä on ennestään? Olisin itsekin kyllä ihan shokissa. Kaikkella on kuitenkin taipumus selkiytyä ja eihän ne kauan ole vauvoja nuo lapset.
Tsemppiä ja voimia mitä sitten päätättekin tehdä :)
Onnea ja jaksamista tulevaisuuteen!
Onpas tärpännyt nopeasti synnytyksen jälkeen. Onneksi olkoon! Asioilla on tapana järjestyä, usko pois. Myönnän, että itsellänikin olisi epätodellinen olo jos noin pian tulisin raskaaksi.
meilläkin toiveena, mutta vauva on jo kohta 7kk enkä minä paksuna...
Onnea teille! :)
Lapsia ennestään jo 5. Tähän oli tarkoitus lopettaa.
Olen myös kerran aikaisemmin tullut kierukasta huolimatta raskaaaksi.
Tietty ihanaa ja lämpimät onnittelut.Mutta miten voi olla että joku ehkäisystä huolimatta raskautuu ja vielä kaksi kertaa?Sulla on varmasti joku synnynnäinen ominaisuus ettei hormoniehkäisy tehoa.
Lapset 10,8,6,3 ja 5kk.
Terkkari joskus sanoi etä minulla on voimakas hormonitoiminta. Tiedä sitten. Esim "normaali elämässä" tunnistan milloin ja kummalta puolelta munasolu irtoaa. Nyt ei kuukautisia ole tullut synnytyksen jälkeen yksiäkään. Aloin vain itse epäillä raskautta ja tein testin.
ap:han söi minipilsuja niitten olis pitäny ehkäistä. Onnea ap! Itselläni olisi toiveissa neljäs lapsi kävispä mullekin noin:D
itku tulis mulla jos oisin samassa tilanteessa!
tosin meillä lapsia jo neljä ja nuorin 6 kk;tta.
mutta toivotan sulle onnea ja zemiä!
itku tulis mulla jos oisin samassa tilanteessa! tosin meillä lapsia jo neljä ja nuorin 6 kk;tta. mutta toivotan sulle onnea ja zemiä!
nyt vasta luin koko ketjun..
ei teiltä meteli ainakaan ihan heti sitten lopu..mä en kyllä sun tilanteessa laskis miestä lähellekkään ilman kohdun poistoa,kun kerta noin herkästi tuut paksuksi..
Ite just laitatin kierukan ja sitä ennen piti tehdä rakaustesti. Mietin kyllä, että mitäs, jos se olisikin positiivinen... Lapsia 3 ja nuorimmainen 4kk. Onnea sulle!
:D