Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavilla PUUTOStautia!

Vierailija
12.02.2011 |

Ruuanhimo johtuu usein siitä, että lihavalla on puutosta tärkeistä vitamiineista, hivennäisaineista ja kivennäisaineista. Elimistö HUUTAA näitä tärkeitä aineita, mutta saa höydynnettäväkseen vain ravinneköyhää höttöä lisää ja lisää :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö muka tienny tota jo aiemmin? Nytkö vasta kuulit asiasta?

Vierailija
2/6 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö muka tienny tota jo aiemmin? Nytkö vasta kuulit asiasta?

Ei, olen aina tiennyt. Monet lihavat eivät vain itse tiedä tätä. Koska laihtuminen ja normaalien annoskokojenkin löytäminen olisi helpompaa, jos elimistö ei koko ajan huutaisi (= nälkä ja makeanhimo ja mikä milloinkin) niitä aineksia joita se tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa puutos on itsehillintä..........

Vierailija
4/6 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö hirveän huonoa ruokaa keho kiljuu vitamiineja ja mistä luonnossa saa vitamiineja? No hiilaripitoisesta ruoasta. Siispä keho huutaa hiilaria ja saa kuitenkin vain huonoa sellaista. Itse syön yleensä tervellisesti vaikkakin paljon hyvää hiilaria. Ei ole mielitekoja ollenkaan. Sitten jos joskus kiireen takia tms. repsahdan huonolle ruoalle, tulee kaikenlaiset tolkuttomat mieliteot.

Vierailija
5/6 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t yliväsynyt 160 kg

Vierailija
6/6 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkista otan d- vitamiinit ja kalkkilisät. Muuten syön esim kananmunaa (b- vitkuja, kivennäisaineita ym), parsakaalia, omenaa, banaania, soijaa, paprikaa, lohta ym) toki vedän myös paljon suklaata, joka on sitä ravintoköyhää höttöä.

En ole kipeä juuri koskaan, ainoastaan vatsataudit saan aina kun lapsetkin.

hemoglobiini mulla aina yli 130 eli olen voinut luovuttaa verta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi