Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kohtuuton?????

Vierailija
11.02.2011 |

olen 26-vuotias kolmen pienen lapsen äiti, mieheni kyllä sanoo haluavansa mua ja tekee aloitteen todella usein(koska tietää että minä haluan) mutta ei koske mua "oikein".kun mä kosken sitä,mä nautin ite siitä myös,kun se koskee mua ni se on sellasta robottimaista hyväilyä,tekee niin koska olen sanonut että kaipaan seksin aikana paljon kosketusta. eli ihana kun yrittää...

mutta mulla pyörii silti päässä että voi kun vois vielä kokea sen tunteen kun joku oikeesti haluaa,eikä vaan "laiskalla kädellä" yritä miellyttää. muuten kaikki on hyvin,mutta mä olen "vaan" äiti ja vaimo,nainen en enää hyvin pitkään aikaan.ja mä tosiaan olen VASTA 26v.jos perustaa nuorena perheen ja menee naimisiin ni ei kai silti tartte "jämähtää arkeen". on semmonen "tässäkö tämä nyt oli" -fiilis.

enkä tosiaan ole mikään ruma ja kulahtanut,vaan itsestään huolta pitävä, katseet kääntävä(muualla kuin kotona) nainen. nautin jopa olla kauppareissuilla ja toivon että mies jäis kotiin että saan arkeen hohtoa. how sad is that?!??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi pettää sinua,hän pitää et synnytyksien jälkeen alpääsi on suurentunut,siksi hä on niikuin kone sinua kohtaan pakko nainti hän ajattelee.anna kenkää ukolle,niikuin minä tein.

Vierailija
2/8 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän kuitenkin hyväilee sinua. Hän ei ehkä ole maailman herkkävaistoisin hellijä, mutta mistä päättelet, ettei hän hyväile oikein mielellään ja myös kiihotu siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitten toteuttaa toiveesi, kerro sekin, että ihanaa, kun teet noin.

Toiveet ja hyvä palaute-siinä on jo paljon.

Vierailija
4/8 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pieneltä asialta elämässäsi, mut tiedän ettei se sitä ole. Miehesi ei jostain syystä halua laittaa itseään likoon tämän asian suhteen, liekö sitten syynä se ettei pysty keskittymään muuhun aktin aikana. Minusta juuri pitkän parisuhteen suola on tuntea toinen ja oppia tietämään toisen halut niin, että seksin lopputuloksena olisi molemminpuolinen tyydyttävä seksikokemuksen saaminen. Enkä puhu nyt kouluarvosanoista ;-)

Kuinka kauan teillä kesti seurusteluvaihe? Oliko miehesi samanlainen myös silloin? Oletko miten paljon yrittäny puhua asiasta? SDaatko muuten arjessa hellyyden osoituksia?

M34

Vierailija
5/8 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2vuotta mitä haluaisin lisää/erinlailla ja että miltä minusta tuntuu. mies turhautuu,sanoo ettei pidä paikkaansa ja haluaa kyllä minua ja "sori jos mun kosketus tuntuu siltä."

enää on turha edes sanoa.yritän väkisin nauttia seksistä,koska haluan kuitenkin läheisyyttä mieheltäni ja tarvitsen seksiä.vaikka päätän aina sen jälkeen etten enää halua kun ei mies keskity siihen että minä nauttisin. Minä taas teen vaikka mitä että mies nauttii,ainoo vaan et siihen ei paljon tarvita,sanoo ku kysyn mist se tykkäis et "just tollee on hyvä" :)

Ja seurusteluvaihetta ei oikeen ole ollut, heti muutettiin yhteen,saatiin lapsia,mentiin naimisiin ja vaikeitten kautta pääästy tähän. Ollaan "kasvettu kiinni" ja ollaan muutenkin ihan samalla aaltopituudella asioista(paitsi sängyssä).

ennen seksi oli ihanaa ja nautin hirveästi siitä,mies kehui minua paljon.ei enää läheskään samanlailla.ja kyllä arjessa saan jonkun verran hellyydenosoituksia,aika vähän kyllä oikeestaan.... tekstiviestejä työpäivän aikana saan kyllä,ne on ihania ja rakastavia ja olen pyytänytkin että näyttää enemmän mitä ajattelee kun että sanoo viestissä.

veikkaan että minusta on tullut vaativampi nimenomaan siksi kun suhde kestää kauan ja arkena ei ole aikaa toiselle niin turvaan seksiin niin paljon tavallaan....?!

ap

Vierailija
6/8 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun kuuluu saada tuntea olevasi nainen ja että sinun halut myös otetaan huomioon. Toisaalta voit miehelles ihan hyvin opettaa, millasia liikkeitä haluat ja mistä paikasta miehes tulee kosketella, ihan vaikka kädestä pitäen jos siltä tuntuu. Ikävämpi konsti on, että vähennät miehesi huomiointia ja jospa hän sitten sitä kautta tajuaisi puuttua ja panostaa sun haluihin.

Minä itse taas huomioin ehkä liikaakin puolisoani. Pyrin päästä lähelle aina kun on mahdollisuus ja usein myös silittelen/ hyväilen häntä. Meillä kyllä suhde on vasta alkuvaiheessa, että ehkä tämä tilanne sitten muuttuu ajan myötä, että alkaa tykkäämään enemmän läheisyydestä. Minusta on mukavaa, että esim aamulla herättyä voi halailla ja olla "sylikkäin".

M34

Vierailija
7/8 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksesta. taidanpas tehdä sen ikävämmän konstin,mies kun ei opeista ota opikseen.. yritän esim.että kattois "vinkkejä" kun telkast tulee niitä parempaa seksiä avioliitossa ym ohjelmia ni aina on muka parempaa tekemistä. saa nähdä...

Vierailija
8/8 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi pettää sinua,hän pitää et synnytyksien jälkeen alpääsi on suurentunut,siksi hä on niikuin kone sinua kohtaan pakko nainti hän ajattelee.anna kenkää ukolle,niikuin minä tein.

mun alapää ei ole suurentunut,se se syy ei voi olla. enkä ikinä päästäisi itteäni siihen kuntoon että oisin löysä,siihen kun on konstit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi