Onko naurettavaa uusi vihkisormuksensa? Tekistitkö itse niin
Kommentit (15)
Sulatuttaisin vanhan ja teettäisin siitä uuden.
Mutta olen omani itse suunnitellut, joten en ehkä kovin äkkiä kyllästy.
Nyt kolmas meneillaan. Tasta tykkaan sen verta, etta taitaa jaada viimeiseksi :)
tai ei se vihkisormus ole enää, mutta sen korvike
vaihtaa miehen siinä samalla, niin kukaan ei edes kysele syytä sormuksen vaihtoon! Kätevää.
Oltiin parikymppisiä opiskelijoita, kun mentiin naimisiin. Tulot oli opintotuet, ja mies pistikin silloisen kuukausipalkan sormukseeni. :D
Nyt 10v. myöhemmin sormus on niin kittana, että sormessa jatkuvana riesana ihottuma. Ja kyllä on makukin muuttunut niin ratkaisevasti, että kymmenenvuotishääpäivänä vaihdetaan uudet sormukset. Mulle iso jalokivi, sellainen antiikkisen näköinen ja miehelle paksu ja näyttävä valkokultasormus.
uuden kun mies hukkui, otin kyllä sitten miehenkorvikkeenkin.
ostin uuden, tai mies osti kun vanha hukkui tai ei se vihkisormus ole enää, mutta sen korvike
uuden kun mies hukkui, otin kyllä sitten miehenkorvikkeenkin.
ostin uuden, tai mies osti kun vanha hukkui tai ei se vihkisormus ole enää, mutta sen korvike
Menimme maistraatissa naimisiin, eikä meillä ollut silloin vielä edes sormuksia - niitä ostettiin sitten aina silloin tällöin, kun oli rahaa ja aikaa ja kiinnostusta. Itse ostin ensimmäisen nimettömässä pidettävän sormuksen itselleni n. 4 vuotta häiden jälkeen, mieheni vähän aikaisemmin.
Meillä on yhteistä 3 lasta ja yhteinen kesämökki ja asuntolaina, jotka kaikki ovat olleet jo ennen naimisiinmenoa, joten vihkiminen oli meille vain juridinen muodollisuus. Mutta tykkään kyllä kovasti kaikista sormuksistani ja aion ostaa niitä vielä lisääkin:)
että vihkisormus, siis se alkuperäinen on niin "pyhä", ettei voi uusia,m utta kun se tosiaan oli niin ohut ja halpa,k un oltiin köyhiä nuoria 20 vuotta sitten, että olen jo kauan haaveillut uudesta. Sen lisäksi on vielä pieni. NO, ei näköjään ole niin pyhä, ettei voi uusia ja tilasinkin nyt aivan ihanan sormuksen ja laitan sinne kaiverrukset eli samat kuin alkuperäisessä :), ap
että vihkisormus, siis se alkuperäinen on niin "pyhä", ettei voi uusia,m utta kun se tosiaan oli niin ohut ja halpa,k un oltiin köyhiä nuoria 20 vuotta sitten, että olen jo kauan haaveillut uudesta. Sen lisäksi on vielä pieni. NO, ei näköjään ole niin pyhä, ettei voi uusia ja tilasinkin nyt aivan ihanan sormuksen ja laitan sinne kaiverrukset eli samat kuin alkuperäisessä :), ap
Sitä ei vaihdeta uuteen, mutta sain 10v hääpäivänä uuden sormuksen jota nyt käytän.
Sitä ei vaihdeta uuteen, mutta sain 10v hääpäivänä uuden sormuksen jota nyt käytän.
ON minullaki se alkuperäinen tallella ja siis ostin nyt uuden jota aion käyttää...miten eroaa siitä mitä kerroin edellä? ap
Sormuksesta on alkanut tulla ihottumaa enkä voi käyttää sitä.
Olen suunnitellut ihan samaa ja mieskin totesi, että vaihda jos haluat.
Mies itse asiassa lupasi ostaa mulle uuden :)