Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naurettavaa uusi vihkisormuksensa? Tekistitkö itse niin

Vierailija
11.02.2011 |

jos et olisi tyytyväinen omaan sormukseesi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse asiassa lupasi ostaa mulle uuden :)

Vierailija
2/15 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulatuttaisin vanhan ja teettäisin siitä uuden.

Mutta olen omani itse suunnitellut, joten en ehkä kovin äkkiä kyllästy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kolmas meneillaan. Tasta tykkaan sen verta, etta taitaa jaada viimeiseksi :)

Vierailija
4/15 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei se vihkisormus ole enää, mutta sen korvike

Vierailija
5/15 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa miehen siinä samalla, niin kukaan ei edes kysele syytä sormuksen vaihtoon! Kätevää.

Vierailija
6/15 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin parikymppisiä opiskelijoita, kun mentiin naimisiin. Tulot oli opintotuet, ja mies pistikin silloisen kuukausipalkan sormukseeni. :D

Nyt 10v. myöhemmin sormus on niin kittana, että sormessa jatkuvana riesana ihottuma. Ja kyllä on makukin muuttunut niin ratkaisevasti, että kymmenenvuotishääpäivänä vaihdetaan uudet sormukset. Mulle iso jalokivi, sellainen antiikkisen näköinen ja miehelle paksu ja näyttävä valkokultasormus.

Vierailija
7/15 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden kun mies hukkui, otin kyllä sitten miehenkorvikkeenkin.

ostin uuden, tai mies osti kun vanha hukkui tai ei se vihkisormus ole enää, mutta sen korvike

Vierailija
8/15 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden kun mies hukkui, otin kyllä sitten miehenkorvikkeenkin.

ostin uuden, tai mies osti kun vanha hukkui tai ei se vihkisormus ole enää, mutta sen korvike

Vierailija
9/15 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme maistraatissa naimisiin, eikä meillä ollut silloin vielä edes sormuksia - niitä ostettiin sitten aina silloin tällöin, kun oli rahaa ja aikaa ja kiinnostusta. Itse ostin ensimmäisen nimettömässä pidettävän sormuksen itselleni n. 4 vuotta häiden jälkeen, mieheni vähän aikaisemmin.

Meillä on yhteistä 3 lasta ja yhteinen kesämökki ja asuntolaina, jotka kaikki ovat olleet jo ennen naimisiinmenoa, joten vihkiminen oli meille vain juridinen muodollisuus. Mutta tykkään kyllä kovasti kaikista sormuksistani ja aion ostaa niitä vielä lisääkin:)

Vierailija
10/15 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vihkisormus, siis se alkuperäinen on niin "pyhä", ettei voi uusia,m utta kun se tosiaan oli niin ohut ja halpa,k un oltiin köyhiä nuoria 20 vuotta sitten, että olen jo kauan haaveillut uudesta. Sen lisäksi on vielä pieni. NO, ei näköjään ole niin pyhä, ettei voi uusia ja tilasinkin nyt aivan ihanan sormuksen ja laitan sinne kaiverrukset eli samat kuin alkuperäisessä :), ap

Vierailija
11/15 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vihkisormus, siis se alkuperäinen on niin "pyhä", ettei voi uusia,m utta kun se tosiaan oli niin ohut ja halpa,k un oltiin köyhiä nuoria 20 vuotta sitten, että olen jo kauan haaveillut uudesta. Sen lisäksi on vielä pieni. NO, ei näköjään ole niin pyhä, ettei voi uusia ja tilasinkin nyt aivan ihanan sormuksen ja laitan sinne kaiverrukset eli samat kuin alkuperäisessä :), ap

Sitä ei vaihdeta uuteen, mutta sain 10v hääpäivänä uuden sormuksen jota nyt käytän.

Vierailija
12/15 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei vaihdeta uuteen, mutta sain 10v hääpäivänä uuden sormuksen jota nyt käytän.

ON minullaki se alkuperäinen tallella ja siis ostin nyt uuden jota aion käyttää...miten eroaa siitä mitä kerroin edellä? ap

Vierailija
13/15 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormuksesta on alkanut tulla ihottumaa enkä voi käyttää sitä.

Vierailija
14/15 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap korjaa

Vierailija
15/15 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnitellut ihan samaa ja mieskin totesi, että vaihda jos haluat.