Sydänääniä ja kotisynnytys, nyt TV2!
Kommentit (16)
muutenkin kiva sarja.. erilaisia perheita ja tilanteita. kiva ja positiivinen
synnytys oli tosi luonnollinen ja kuvaus oli hieno. Olisimpa nähnyt ennen synnytystä tuon jakson neuvolan näyttämän kamalan synnytysvideon sijaan :(.
ettei kaivella draamaa vaan on täyttä asiaa.
... ja yllättävän nopea synnytys, vai oliko leikattu niin että ois nopee synnytys?
, mutta ihanan luonnollinen se silti oli. Lämmin ja rauhallinen tunnelma siitä välittyi ruudun tällekin puolelle. Enemmän pitäisi mielestäni kannustaa synnyttäjiä luonnollisuuteen synnytyksissä, onhan se ainutlaatuinen tapahtuma.
Tuli tosi hyvä mieli tuosta vesisynnytyksestä ja erityisesti isosiskon kommenteista: tervetuloa maailmaan. Oijoi, miten suloista. :)
Rokkaripariskunnasta taas jäi jotenkin hämmentynyt olo. En tiedä miksi, mutta mieleen tuli, että halusivat puffata miehen musiikkiuraa.
Todennäköisesti lavastettu tilanne. Oudosti poimi sen vauvan sieltä vedestä ilman että nähtiin mistä oikeasti tuli
Todennäköisesti lavastettu tilanne. Oudosti poimi sen vauvan sieltä vedestä ilman että nähtiin mistä oikeasti tuli
Et oo tosissas? Ai lavastettu? Todella "helpoltahan" se synnytys näytti, mutta varmastikaan ei ollut! Jotkut osaa, jotkut ei:)
mut ei taida olla ekan lapsensa kans missään tekemisissä? Jotenkin...lipevä.
Mistä tämmöistä "tiedät"? Mä Tiedän, että Wellu on paljon tekemisissä vanhemman poikansa kanssa ja on hyvä isä kummallekin!
En edes tiedä montako jaksoa on jo tullut, mutta itse olen nähnyt kaksi.
Molemmissa ollut tämä äärimmäisen rauhallinen, perhekeskeinen, luomuorientoitunut kotisynnyttäjäperhe. Toisena pariskuntana ensin ilmeisesti hieman nuorempi, ei taloudelliseti niin vakaata elämää viettävä väsynyt äiti miehineen ja kiukuttelevine esikoisineen. Ja nyt sitten tämä jo pariinkertaan eronnut viittä vaille abortin tehnyt "rokkaripariskunta".
Onhan meitä perheitä joka lähtöön. Jokaisella on oikeus omanlaiseensa elämäään ja valintoihin. Mutta kyllä näissä "vastakkainasetteluissa" on mielestäni nähtävissä selvää tarkoitushakuisuutta, joka vie vähän makua sarjasta. Uskon vakaasti, että näitä asetelmia on kuvatessa ja leikatessa vielä hiukan sievistelty toisen perheen eduksi ja toisen haitaksi.
Ihan eri tavalla kuin sairaalassa... Kaunista katsottavaa, kun kaikki sujuu niin hyvin kuin mahdollista. Itse en kyllä uskaltaisi.
ja muutenkin sai kuvan, että ovat tekemisissä.
Meidän sairaalassa ei ole mahdollisuutta vesisynnytykseen.Viimeisen lapseni synnytin seisaaltaan ja otin itse ulos. Siitä tuli kyllä tosi luolanaisolo.
mieskin katsoi ja ihmetteli kuinka helposti se kävikään:)