Että voikin olla punaviini HYVÄÄ!
Footmark Pinotage, eikä maksanut kuin 6,50 €. Kivennäisveden kanssa tietenkin, kuten punaviinit aina että maku pääsee parhaiten esille! Tällä kelpaa juhlistaa vuosia :)! N40
Kommentit (10)
Kippis! Ja onnea :)
terv. N40 myös
Kippis! Ja onnea :)
terv. N40 myös
Roseeta täytyy kokeilla!
kivennaisveden kanssa? Tata olen miettinyt monta paivaa.
Footmark Pinotage, eikä maksanut kuin 6,50 €. Kivennäisveden kanssa tietenkin, kuten punaviinit aina että maku pääsee parhaiten esille! Tällä kelpaa juhlistaa vuosia :)! N40
Pakko sanoa, että yksi pahimmista viineistä mitä olen maistanut. Mädänneen puun jälkimaku. YÖk.
Nehrer Leihtaberg rot 07 punaviinin, jota nautimme hänen tekemän reilusti tuoreella oreganolla höystetyn tomaatti-mozzarella-spagetin kera. Itävaltalaiset viinit eivät ole Suomessa kovin tunnettuja, ja tämäkin oli tuotu työmatkalta, mutta kerrassaan mainio tuttavuus!
Mulla köllöttelee jääkaapissa yksi siideri, korkkaankin sen sun kunniaksesi - hyvää syntymäpäivää! :)
N34
Mulla köllöttelee jääkaapissa yksi siideri, korkkaankin sen sun kunniaksesi - hyvää syntymäpäivää! :)
N34
oisin sen kyllä korkannut kohta muutenkin, ettei tämä mitenkään tekosyynä toiminut :D mutta hörppään ekan kuitenkin sulle! :)
punkkuja juo,mutta onnea tosiaan!
ite en tykkaa....