Kotisynnyttäjät ovat vastuuttomia hihhuleita!
Itse olen aina synnyttänyt (3 kertaa) sairaalassa, eipähän tarvitse katua, jos jotain ikävää sattuukin.
Kommentit (11)
tarvitsevat rauhallisen, turvallisen, hiljaisen ja seesteisen synnytyspaikan. Tottakai sielläkin on ammattilainen/ammattilaisia paikalla ja ei sinne kotiin anneta synnyttää, jos kaikki ei vaikuta hyvältä :)
Turvallisempaa se on, kun miettii miten kehitysmaissa synnytetään..
Eipäs yleistetä!
Sais suoraan huostaanottaa kotisynnyttäjien vauvat, kun äiti niin vaarantamassa heti lapsen hengen!
ei olisi mikään ihmekään että kotisynnytykset yleistyisi. Tai ainakin autoon synnyttämiset.
Miksi se kätilö on sitten mukana kotisynnytyksessä.Kannattaa perehtyä juttuun,ei äiti yksin synnytä.
Kotiin tuodaan sellainen vesi-allas jos on tilaa ja siellä sitten vauva saa omassa kodissa rauhassa syntyä.
Tää kätilö on mukana alusta asti.
Viime jaksossa rouva suunnitteli kuinka hän haluaa hiljaisen synnytyksen jossa vain hengittää vauvan ulos... et sillai. :D Voisin vaikka löydä vetoa et tunnelmat on vähän erillaiset tämän illan jaksossa! :D
mutta niinpä vaan vauva ei alkanutkaan hengittämään kun syntyi eikä kätilö eikä hoitajakaan saaneet hengittämään ja todella kiireellä hälytettiin lastenlääkäri ja lähtivät viemään vauvaa pois.Luojan kiitos vauva saatiin lopulta hengittämään ja kaikki oli hyvin lopulta.Mitä jos oisin kotona synnyttänyt.Tuon tapauksen jälkeen en voisi ikinä kuvitellakaan synnyttäväni kotona.
mikä se oli, joku matkalla elämään tms. Se taisi kertoa pelkästään kotisynnytyksistä. No, yhdessä syntyi sitten toinen kaksosista kuolleena. Sairaalassa olisi varmaan tehty sektio siinä vaiheessa ku toisen sydänäänet olis ruvennu heikkenemään ja molemmat olis selvinny.
noin kymmenen suunniteltua kotisynnytystä. Äiti ottaa riskin vauvan huonokuntoisuudesta oman ideologiansa vuoksi. Jokainen tyylillään!
Mulla on appi gyne ja ehdottomasti tuon sairaalasynnärin puolesta mun miehen kanssa.
Itse olisin halunnut synnyttää esim kotona miehet kauhistui ja sanoi ei!